מזכיר/ת הרקטור (JB-542)
מתן שירותי מזכירות לרקטור וללשכת הרקטור, לרבות ניהול יומן פגישות ותיאום מגוון פעילויות.
טיפול בהזמנות רכש באמצעות המערכת הלוגיסטית.
ארגון האירועים של לשכת הרקטור.
ארגון ביקורים של אורחים, מהארץ ומחו"ל.
טיפול בטפסי נסיעה של חברי הסגל.
ריכוז הטיפול בכל הנושאים הקשורים לקרן גמלאים וריכוז ועדת ערעורים של הגמלאים.
תיאום ומעקב בנושאים הקשורים לוועדות הערכת איכות
אחריות לעדכון ותפעול אתר האינטרנט של הרקטור
תכתובת שוטפת בשפות עברית ואנגלית.
קשר שוטף עם מגוון גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה, בארץ ובחו"ל.
סיוע לצוות הלשכה וביצוע מטלות נוספות כפי שיוטלו על ידי הרקטור וראש לשכת הרקטור וככל שיידרש.
תואר אקדמי.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
שליטה טובה מאוד בשפות עברית ואנגלית, כולל יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלו.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה מלאה ביישומי OFFICE, בדגש על EXCEL ברמה טובה.
רצוי ניסיון במערכת ERP.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת התמודדות עם ריבוי, משימות ועומס.
יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ/ערב בהתאם לצורך
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה (כולל בחינה באנגלית). למידע נוסף בקרו באתר.
תשומת לב: ההתנהלות בכל שלבי המיון הינה בהתאם להוראות המעודכנות של משרד הבריאות והנחיות הנהלת האוניברסיטה ליישום הוראות התו הירוק.