פרופ' מן המניין שי דנציגר, כיום עוזר דיקאן ליחסים בינ"ל והראש האקדמי של תוכנית SOFAER GLOBAL MBA, חוקר ומרצה בתחום השיווק ומומחה בהתנהגות צרכנים וקבלת החלטות. הוא בוגר התואר הראשון מהאוניברסיטה העברית בירושלים בחוגים פסיכולוגיה (בהצטיינות) ומנהל עסקים ובעל תואר דוקטור (Ph.D) במדעי המוח מ – UC DAVIS. פרופ' דנציגר עבד כפוסט-דוקטורנט ב – UNIVERSITY OF WALES . בשנת 2000, עם שובו לישראל, השתלב כחבר סגל בפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר באוניברסיטת בן גוריון. בין שאר תפקידיו שם, כיהן כראש המחלקה לניהול. בשנת 2011 הצטרף לסגל הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל-אביב, ובין השנים 2011-2014 כיהן כראש ההתמחות בשיווק. לפרופ' דנציגר תחומי עניין מגוונים. הוא מפרסם בכתבי העת המובילים בשיווק, התנהגות צרכנים ובפסיכולוגיה ולעתים משמש כעד מומחה במשפטים העוסקים בהתנהגות צרכנים.
פרופ' שי דנציגר
ועדת מינויים יחידתית בהפקולטה לניהול ע"ש קולר
ראש מרכז אקדמי בהפקולטה לניהול ע"ש קולר

מידע כללי
תחומי מחקר
התנהגות צרכנים, שיווק, קבלת החלטות, מודלים של עיבוד מידע
פרסומים
Hadar, L., Danziger, S., & Mortwitz, V.G. (2020). Choice bracketing and experience based choice. Journal of Behavioral Decision Making, 1-14.
Shani, Y., Appel, G., Danziger, S. Shachar R. (2020). When and Why Consumers “Accidently” Endanger their Products. Management Science.
Danziger, S., Garbarino, E., & Moran, S. (2020). Don’t Call Us, We'll Call You: Considering Cognitive and Physical Effort in Designing Effective Response Systems to Manage Extended In-Process Wait. Psychology and Marketing, 37(3), 398-407.
Blekher, M., Danziger, S., & Grinstein, A. (2020). Salient Volunteering Behavior Increases Monetary Risk Taking. Journal of Consumer Psychology, 30(3), 525-533.
Levontin, L., Nakash, O., & Danziger, S. (2019). It takes two to self-disclose: Incremental theorists facilitate others’ self-disclosure more than do entity theorists. Journal of Personality, 87, 1264-1276.
Hadar, L., Danziger, S., & Hertwig, R. (2018). The attraction effect in decisions from experience. Journal of Behavioral Decision Making, 31(3), 461-468.
Zvilichovsky, D., Danziger, S. & Steinhart, Y. (2018). Making-the-Product-Happen: A Driver of Crowdfunding Participation. Journal of Interactive Marketing, 41, 81-93.
Briley, DA., Danziger, S., & Li, E. (2018). Promotional Games: Trick or treat? Journal of Consumer Psychology, 28(1), 99-114.
Amir, E. Danziger, S., & Levi, S. (2017). Business Corruption and Economic Prosperity. Journal of Accounting, Auditing and Finance, 1-17.
Danziger, S., Disatnick, D., & Shani, Y. (2017). Remembering friends as foes in competitive and bargaining social interactions. Journal of Behavioral Decision Making, 30(4), 987-998.
Saporta-Sorozon, K., Danziger, S., & Sloman, S. (2017). Causal models drive preference between drugs that treat a focal versus multiple symptoms. Journal of Behavioral Decision Making, 794-806.
Barkan, R., Shani, Y., & Danziger, S. (2016) Choice and advice in curiosity-driven decisions. Journal of Economic Behavior and Organization, 125, 57-66.
Shani, Y., Danziger, S., & Zeelenberg, M. (2015). Choosing between options associated with past and future regret. Organizational Behavior and Human Decision Processes, 126, 107-114.
Danziger, S., Hadar, L., Morwitz, V. (2014). Retailer pricing strategy and consumer choice under price uncertainty. Journal of Consumer Research, 41, 761-774.
Kronrod, A., Danziger, S. (2013). “Wii will rock you!” The use and effect of figurative language in consumer reviews of hedonic and utilitarian consumption. Journal of Consumer Research, 40, 726-739.
Danziger, S., Montal, R., & Barkan, R. (2012). Idealistic advice and pragmatic choice: A psychological distance account. Journal of Personality and Social Psychology, 102(6), 1105-1117.
Danziger, S., Levav, J., & Avnaim-Pesso, L. (2011). Reply to Weinshall-Margel and Shapard: Extraneous factors in judicial decisions persist. Proceedings of The National Academy of Sciences of the United States of America, 108(42), E834.
Danziger, S., Levav, J., & Avnaim-Pesso, L. (2011). Extraneous factors in judicial decisions. Proceedings of The National Academy of Sciences of the United States of America, 108(17), 6889-6892.