הצטרפה לחוג לתקשורת בשנת 2018, לאחר סיום דוקטורט בשיווק בטכניון ופוסט-דוקטורט בHEC Paris.
מירב חוקרת התנהגות צרכנים בדגש על הקשרים דיגיטליים ותקשורת פה לאוזן מקוונת, ומשתמשת בעיקר בכלי מחקר ניסויים.
פרויקטים נוכחיים:
- מדיה חברתית: מוטיבציות וחוויות של צרכנים כעוקבים במדיה חברתית ופלטפורמות דיגיטליות.
- תקשורת מפה לאוזן: כיצד צרכנים מושפעים מכתיבת ביקורות, ומרמזים שונים המופיעים בביקורות גולשים.
- מידע מספרי: השפעות של מאפיינים מספריים של מוצרים על הערכות והעדפות (למשל, מספרים עגולים לעומת מדויקים, מורכבות מספרית, דירוגים).