שיתוף פעולה מחקרי ראשון עם אבו דאבי

מרכז משה דיין באוניברסיטת תל אביב חתם על מזכר הבנות עם TRENDS – מרכז מחקר וייעוץ באבו דאבי

25 אוקטובר 2020
ד"ר מוחמד אל-עלי, מנכ"ל מרכז TRENDS למחקר ולייעוץ (צילום: TRENDS)

מרכז משה דיין ללימודי המזרח התיכון ואפריקה באוניברסיטת תל אביב גאה להודיע כי חתם על מזכר הבנות עם TRENDS, מרכז מחקר וייעוץ באבו דאבי שבאיחוד האמירויות, בראשות ד"ר מוחמד עבדאללה אל-עלי.

 

ההסכם בין מרכז משה דיין למרכז TRENDS מבקש לקדם את המחקר האקדמי והאנליטי ואת שיתוף הפעולה בתחומי עניין משותפים, כמו הגיאופוליטיקה של המזרח התיכון, כלכלה וקשרים בין-תרבותיים. שני הגופים צפויים לשתף ביניהם מאגרי ידע, לצד ניסיון מחקרי ויישומי, ולהרחיב בדרך זו את בסיסי המחקר והפעולה שלהם. בכוונתם לקיים במשותף פעילות מחקרית מקורית ומעמיקה, שתשרת את החברה בשתי המדינות ותספק תמיכה ותובנות למקבלי ההחלטות.

 

גשר לעתיד טוב יותר

הפעילות המשותפת תכלול מחקרים, כנסים, סדנאות, סמינרים וסימפוזיונים, חילופי פרסומים, פרסומים משותפים ובסיס נתונים משותף לצורכי מחקר. מרכז משה דיין מברך על השותפות הנרקמת, שתפגיש בין אנשי אקדמיה משני הארגונים ותגייס אותם למאמץ משותף: בניית גשר לעתיד חזק וטוב יותר עבור כולנו. 

 

ראש מרכז משה דיין, פרופ' עוזי רבי, אמר: "אנחנו נרגשים מאוד לקראת ההזדמנות הייחודית, ומודים לעמיתינו במרכז TRENDS. ביחד נגרום לזה לקרות! זהו שיתוף פעולה אקדמי שרואה בחזונו עתיד אחר עבור אזורנו – עתיד של תקווה שיועצם באמצעות קשרים ושותפויות בין בני אדם, וירחיב את שיתוף הפעולה בין שתי האומות."

 

ד"ר מוחמד אל-עלי, מנכ"ל מרכז TRENDS למחקר ולייעוץ, אמר כי השותפות עם מרכז משה דיין מגיעה בעתה ונושאת בחובה הבטחה גדולה, ואף פותחת בפני שני הצדדים הזדמנויות ללמוד יותר זה על זה. "אזור שיש בו אוכלוסייה צעירה גדולה כל כך זקוק לצוותי חשיבה ולחוקרים שיחזו מגמות עתידיות ויגבשו אסטרטגיות להתמודדות והמלצות איכותיות בנושאי מדיניות," אמר ד"ר אל-עלי.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>