סקר שביעות רצון בקרב סטודנטים קובע: גאים להיות סטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב

תוצאות סקר שביעות רצון שנערך בקרב הסטודנטים מראות כי סטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב גאים ללמוד בה, מאמינים בעתידם המקצועי והאקדמי ונהנים מהאווירה בקמפוס

25 נובמבר 2012
גאים להיות סטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב

לרגל תחילת שנת הלימודים תשע"ג ערך מכון רותם TRI סקר טלפוני עבור אוניברסיטת תל-אביב ואגודת הסטודנטים שלה. הסקר נערך בקרב מדגם מייצג שמנה 500 סטודנטים הנמצאים בשנת הלימודים השנייה או בשנים מתקדמות יותר.

 

לפי ממצאי הסקר הסטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב גאים ללמוד בה, מאמינים שיקבלו תואר יוקרתי שיעניק להם נקודת פתיחה טובה בשוק העבודה ובאקדמיה ביחס לבוגרי מוסדות אחרים ונהנים מהאווירה בקמפוס.

 

גאווה תל-אביבית

הנתון המעניין ביותר בסקר מצביע על כך שהסטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב גאים להיות חלק ממנה, כאשר כשמונים וארבעה אחוזים מהנדגמים הסכימו עם המשפט "אני גאה להיות סטודנט של אוניברסיטת תל-אביב". יתר ממצאי הסקר מצביעים על חלק מהסיבות לגאווה זו.

 

יש עתיד עם אוניברסיטת תל-אביב

שמונים ושישה אחוזים מהנדגמים השיבו שהתואר של אוניברסיטת תל-אביב יוקרתי. על כן, לא פלא שיותר מ- 82% מאמינים שהתואר הראשון של אוניברסיטת תל-אביב הוא נקודת פתיחה מעולה להמשיך לתארים מתקדמים, ושלמעלה משני שלישים מבעלי הדעה מאמינים שיקבלו עדיפות בשוק העבודה ביחס לבוגרי מוסדות אחרים.

 

לימודים על רמה

מהסקר עולה שהסטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב סבורים כי הם לומדים במוסד ברמה אקדמית גבוהה לצד סטודנטים נוספים מצוינים. כ-80% מהנדגמים הסכימו עם האמירה "הסטודנטים שלומדים איתי הם ברמה מאוד גבוהה". בנוסף, 80% מבעלי הדעה מסכימים שאוניברסיטת תל-אביב מובילה במחקר האקדמי בישראל.

 

הבחירה הראשונה שלי

שמונים ושלושה אחוזים מהנדגמים מציינים כי אוניברסיטת תל-אביב הייתה הבחירה הראשונה שלהם בזמן ההרשמה ללימודים, וקרוב ל-80% היו עושים בחירה זו שוב לו נדרשו בכך.

 

דשא, אווירה וחברים

קרוב לתשעים אחוזים מהנדגמים מסכימים שהקמפוס של אוניברסיטת תל-אביב ירוק ויפה, ולמעלה משני שלישים אוהבים את האווירה בקמפוס. הסטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב מרוצים מחיי החברה שלהם באוניברסיטה: רק 18% מהנדגמים הסכימו עם המשפט "אין לי הרבה חברים באוניברסיטה".

    

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>