תחרות אתגר ההשגחה על בחינות ביתיות בכתיבה חופשית

הצטרפו לתחרות שתגלה את הסטארט-אפ הבא בתחום הלמידה מרחוק

20 אפריל 2020

בתקופה האחרונה התמודדו מוסדות אקדמיים, מרצות ומרצים, סטודנטיות וסטודנטים, עם אתגרים לא פשוטים. כמעט בן לילה עברנו ללמידה ולימוד מקוונים, בין אם בהרצאות בלייב או בשיעורים מוקלטים. אך נשאר אתגר שעדיין לא פיצחנו – אחרי כל הלימוד וההשקעה מגיעות הבחינות. כיצד מונעים הונאה ומוודאים שהנבחנים משתמשים רק בחומר עזר מותר, כשהם נבחנים מביתם או על גבי מחשבים מחוץ לקמפוס, ללא השגחה? בשביל זה אנחנו זקוקים למוחות ולחוש היזמות שלכם.

 

עד כה, היינו רגילים למצב שבו רוב הבחינות מתבצעות כאן בקמפוס. הנבחנים ישבו בכיתה, ובוחנים חיצוניים פיקחו ווידאו שהם משתמשים רק בחומרי העזר המותרים. המעבר ללימוד מרחוק מציב אתגר משמעותי בנושא הבחינות – מוסדות אקדמיים צריכים למצוא דרך לקיים בחינות מחוץ לקמפוס וללא השגה.

 

מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב קורא לכם להשתתף בתחרות האתגר למציאת מערכת למעקב ולניטור נבחנים, בזמן ביצוע בחינות בכתיבה חופשית בבית. המערכת צריכה להיות מסוגלת: לקלוט סטיות מההרשאות הקיימות בבחינה (חומרי עזר, מחשב וכדומה), לעקוב אחר הנבחן לאורך הבחינה, להקליט, להתריע על חריגות ולאפשר קיום בחינות באופן הגון. הפיקוח יבוצע באמצעות מערכת זולה ופשוטה, הניתנת לפריסה עצמית בבתיהם של עשרות אלפי נבחנים וממשיכה לנטר גם ללא תקשורת אינטרנט.

 

התחרות תתקיים באופן מקוון לאורך שלושה ימים בתאריכים 5-3 למאי, ותפעל בשלושה מסלולים: מסלול תחרותי לסטודנטים ולמרצים, מסלול תחרותי לחברות וליזמים חיצוניים, ופורטל איסוף רעיונות שאינו תחרותי ופתוח לציבור. מנטורים בתחום הפדגוגי, הטכנולוגי והעסקי יהיו זמינים לפגישות ייעוץ עם הקבוצות לאורך כל התחרות. לשלושת הצוותים המנצחים תינתן האפשרות לעבוד עם אחד המוסדות האקדמיים בישראל לצורך פיתוח הפתרון וקיום פיילוט בשנה הקרובה.

 

כל פרטי האתגר וההרשמה מחכים לכם באתר >

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>