פרופ' נירה ליברמן היא כלת פרס רוטשילד למדעי החברה לשנת 2021

זכתה בפרס היוקרתי שמוענק אחת לשנתיים עבור מחקרה המקורי ויוצא הדופן

23 דצמבר 2021
פרופ' נירה ליברמן (צילום: מיכל פתאל)
פרופ' נירה ליברמן (צילום: מיכל פתאל)

יד הנדיב, המעניקה את פרסי רוטשילד זה למעלה מ-60 שנה, הכריזה על הזוכים לפרס רוטשילד לשנת 2021. הזוכה בקטגוריית מדעי החברה לשנה זו היא פרופ' נירה ליברמן מבית הספר למדעי הפסיכולוגיה בפקולטה למדעי החברה ע"ש גרשון גורדון. פרס רוטשילד נחשב לאחד מהפרסים היוקרתיים בישראל, ומוענק פעם בשנתיים עבור מחקרים מקוריים ויוצאי דופן.

 

פרופ' ליברמן היא חוקרת בעלת שם עולמי בתחום הפסיכולוגיה החברתית. נושאי המחקר שלה כוללים קבלת החלטות, מוטיבציה ורגולציה עצמית. מבין הישגיה פיתוח תאוריית רמת ההבניה, אחת מהתאוריות החשובות בחקר הפסיכולוגיה בימינו. היא זכתה בפרסים בינלאומיים יוקרתיים רבים אשר ביניהם פרס מטעם ה-American Society of Experimental Social Psychology לשנת 2014 וכן פרס קדר לשנת 2017. לאחרונה נבחרה כחברה באקדמיה הלאומית הישראלית למדעים.

 

"זו גאווה גדולה להיות בין זוכי פרס רוטשילד. אני מודה לתלמידים ולעמיתים שלי, שאיתם עשיתי את העבודה הרבה עליה קיבלתי את הפרס", אומרת פרופ' נירה ליברמן ומסכמת בהתרגשות "אני מודה לוועדת הפרס ולקולגות שהגישו את המועמדות שלי. בדרך כלל, אנחנו שקועים כל כך בעבודה היום יומית, שקשה לנו להרים את המבט ולהעריך את כברת הדרך שעשינו. אני שמחה לעשות את זה בהזדמנות חגיגית זו של קבלת פרס רוטשילד".

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>