סדרת הרשת של משה רוזנטל נמכרה לעיבוד טלוויזיוני בארה"ב

השחקנית והבמאית ג'ולי דלפי תפתח עיבוד טלוויזיוני לסדרת הרשת הישראלית "קונפס" עבור רשת AMC האמריקאית

12 יולי 2018

מגזין VARIETY חשף כי סדרת הרשת העצמאית של משה רוזנטל, בוגר בית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש באוניברסיטת תל אביב, נמכרה לפיתוח טלוויזיוני עבור רשת AMC האמריקאית. את העיבוד לסדרה תעשה המועמדת לאוסקר ג'ולי דלפי. דלפי שידועה כשחקנית ("אירופה אירופה", "לפני הזריחה") וכבמאית ("2 ימים בפריז"), תיקח על עצמה את המשימה להעביר את סדרת הרשת המקומית אל הקהל האמריקאי.

 

"קונפס" (CONFESS), היא סדרה אנתולוגית שיצאה ברשת ב-2016, ומתארת מפגשים שונים של זרים דרך אפליקציות הכרויות, ברגעים המביכים בהם הפנטזיות המיניות נתקלות במציאות המורכבת. הסדרה, בהפקת "CONCH STUDIOS" של ג'ייק ויצנפלד, עלתה באתר ייעודי ויצרה הרבה רעש סביבה, זכתה בפרסים רבים ברחבי העולם, ונפתחה לצפייה בהוט VOD. את הדמויות בסדרה גילמו שחקנים רבים ומוכשרים, בהם: רומי אבולעפיה, נועה קולר, יוסי מרשק, גאיה שליטא כץ, מאור שוויצר, עומר פרלמן, אורי לייזרוביץ, שרון טל ונטע שפיגלמן.

 

מבחינת התעשייה הישראלית, מדובר בפעם הראשונה שבה סדרת רשת ישראלית, עצמאית, ללא גיבוי של זכיינית ישראלית, נמכרת לפיתוח לגוף שידור אמריקאי. רשת AMC, אחראית בין השאר על להיטים טלוויזיונים כמו "מד מן", "שובר שורות" ו"המתים מהלכים".

 

רוזנטל, 33, במאי ותסריטאי, חי בתל אביב, זוכה פרס הבמאי הטוב ביותר בפסטיבל ירושלים על סרטו הקצר "שבתון". סרטו הקצר האחרון, "בדרך חזרה", בכיכובו של ליאור אשכנזי, מועמד בימים אלו לפרס אופיר, והופץ מסחרית בקולנוע לב. לאחרונה זכה רוזנטל בקרן סטיב טיש עם התסריט "קריוקי" ב-100,000$ להפקת סרט ראשון באורך מלא. בין השאר, רוזנטל הוא התסריטאי של סדרת הדוקו-דרמה "תום יער עושה את שביל ישראל".

 

מפיקי הסדרה המקומית, ג'ייק ויצנפלד ויואב בירנפלד, עובדים כמפיקים עצמאיים בלונדון ובתל אביב - "קונפס" היא סדרת הרשת הראשונה שהפיקו.

 

את כל פרקי סדרת הרשת ניתן למצוא באתר הסדרה.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>