מיצג "מאוחדים נגד הטרור" באוניברסיטת תל אביב

תמונות של מעל 1,000 חטופים, נעדרים וחללים יוצגו על הכיסאות הריקים באולם הכנסים סמולרש באוניברסיטת תל אביב

19 אוקטובר 2023

תחת הסלוגן "מאוחדים נגד הטרור" - ‘UNITED AGAINST TERORISM', אוניברסיטת תל אביב תקיים מחר בשעה 12:00 מיצג באולם הכנסים סמולרש המכיל למעלה מאלף מקומות ישיבה. במסגרת המיצג יוצגו על הכיסאות הריקים באולם תמונות של כלל החטופות.ים והנעדרות.ים וכן הנרצחים.ות והנופלים.ות. מקרב חיילי צה"ל ואזרחי המדינה. היוזמה היא בהובלת דניאל זילבר, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב ובשיתוף האוניברסיטה.

 

כמו כן, המיצג הוא חלק ממיזם רחב היקף, שמובילה שקד בנפשי, יוזמת חמ"ל ההסברה הסטודנטיאלי "מאוחדים נגד הטרור", אשר כולל עשרות עצרות תמיכה והצגת מיצגים בכ-20 אוניברסיטאות מובילות בארה"ב ואירופה, וזאת במטרה לסייע להסברה הישראלית ולחשוף את הזוועות של מתקפת הטרור של חמאס. בין הקמפוסים הרבים שלוקחים חלק במיזם: הרווארד, ייל, NYU , MIT, אוניברסיטת מישיגן, קולומביה ועוד.

 

 

יו"ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות באוניברסיטת תל אביב, דניאל זילבר: "בימים אלה, אנחנו עוד בלב התופת, לב המלחמה. רבים מהחללים טרם זוהו, הפצועים, רק מתחילים את השיקום שלהם, בגוף ובנפש, והמשפחות שלנו, החברים שלנו, אבדו. אנחנו כאן כדי לנסות להמחיש, אפילו במעט, את גודל הזוועה ולהראות לעולם - טבחו בנו. זו לא סיסמה, ולא קלישאה - למרות הטבח, ננצח. למרות האסון, נצא מחוזקים. הסטודנטים והסטודנטיות, דור העתיד של מדינת ישראל, אנחנו נעשה הכול כדי שאסון כזה לא ייקרה בשנית. לא במשמרת שלנו".

 

שקד בנפשי, יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית לשעבר: "עצרות התמיכה והמיצגים שהוצגו לטובת ישראל, לרבות החמ"ל שפתחנו השבוע ומונה למעלה ממאה סטודנטים ברחבי העולם, מוכיח כי קיימת סולידאריות בינלאומית סביב טרור שאינו מתקבל על הדעת. אנו רואים סטודנטים שחברו יחד באופן תקדימי והתגייסו לטובת חיזוק מערך ההסברה ומתן רוח גבית לישראל. כמו כן, אנו מעריכים כי ככל שהזמן יעבור תתהפך קערת דעת הקהל הבינלאומית כלפי ישראל, ואנו רואים את  פעילותם של אזרחים וסטודנטים בעשרות מדינות בעולם כנכס אסטרטגי להסברה הישראלית."

 

ליאם חיטיאט, Liyam Chitayat, סטודנט שנה ראשונה באוניברסיטת MIT : "חיינו התנפצו, התפצלו ללפני ואחרי. איבדנו בני משפחה, חברים וקהילה בדרכים הכי גרועות שאפשר מבחינה אנושית. אנו עושים את הפעילות הזו כדי להראות את הפרצופים והסיפורים שמאחורי המספרים ולעמוד ביחד בצורה גלויה וגאה. לא נפחד ונשמיע קול לאחינו ואחיותינו בישראל."

 

 

 

 

 

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>