אוניברסיטת תל אביב נכנסת לכושר

כל המתקנים והפעילויות שיעודדו אתכם.ן לעשות ספורט בקמפוס

06 מאי 2024

רוצים.ות להגיע ללימודים בקלות ובמהירות ועל הדרך לשפר את הכושר? זה הזמן לנפח אוויר בצמיגי האופניים, לכוון את גובה המושב, לשמן את המעצורים ולהתחיל לדווש, כי אוניברסיטת תל אביב משדרגת את חוויית הרכיבה והספורט של קהילת הקמפוס.

 

נכון להיום, תוכלו למצוא ברחבי הקמפוס כ-400 מתקני חנייה לאופניים ולקורקינטים, למעלה מ-20 עמדות טעינה לכלי רכיבה חשמליים, ואפילו תחנה לתיקון אופניים ולניפוח צמיגים סמוך לשער 17.

 

 

 

הרכיבה הצמיאה אתכם.ן? קחו שלוק של מים צוננים בברזיות המקררות בסמוך לשער 17, שער 7, שער 14 ומוזיאון 'אנו'.

 

תקנו את האופניים ושתו מים

 

כדי שתוכלו להגיע רעננים.ות לשיעור, תוכלו להתרחץ במתחם המקלחות המרכזי בבניין רקאנטי, שישמש את כל קהילת הקמפוס ויופעל על ידי אגודת הסטודנטים והסטודנטיות. (אם אתם עובדים באחד הבניינים האלו: בניין פורטר, מוזיאון הטבע, בניין צ'ק פוינט, מרכז הננו החדש, בניין ברודקום, או בניין סילבן אדמס החדש – תוכלו ליהנות מהמקלחות שמיועדות לשימוש העובדים הקבועים).

 

בין הרצאה לתירגול או במהלך שעה חופשית תוכלו להתאמן במתקן הכושר שממוקם מאחורי מוזיאון 'אנו', סמוך לשביל המוביל לפקולטה למדעי החיים. (בטח כבר שמעתם.ן שמחקרים רבים הוכיחו שפעילות גופנית משפרת את הריכוז וגם את מצב הרוח).

 

 

כדי שתוכלו לצאת מהקמפוס עם האופניים בקלות, תוכלו למצוא שתי קרוסלות ליציאת אופניים בשער 2 ובשער 4. בימים הקרובים תותקן קרוסלה נוספת בשער 7.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>