אוניברסיטת תל-אביב השיקה את ארגון הבוגרים שלה באירוע חגיגי

באירוע החגיגי הושקה גם תכנית מפגשים לבוגרי האוניברסיטה, תחת הכותרת "סיפורי בוגרים מעוררי השראה"

24 יוני 2015
אוניברסיטת תל-אביב השיקה את ארגון הבוגרים שלה באירוע חגיגי
מאות בוגרים הגיעו לאירוע ההשקה של בוגרי האוניברסיטה שהתקיים לאחרונה. לאוניברסיטת תל-אביב כ-160 אלף בוגרים, והיא נחשבת לאוניברסיטת המחקר הגדולה בישראל.

 

פרופ' יוסף קלפטר, נשיא אוניברסיטת תל-אביב שיזם את הקמת הארגון, בירך את הבאים ואמר שבוגרי האוניברסיטה הם ממובילי העשייה במדינת ישראל וממלאים תפקידי מפתח בעולם המשפט, בתעשיית ההייטק, בבתי החולים, בכלי התקשורת, במערכת החינוך והתרבות וכמובן - באקדמיה. מטרות הארגון הן למנף את יכולת ההשפעה של בוגרי האוניברסיטה ככוח תורם לחברה הישראלית, לאפשר יצירת נטוורקינג מקצועי ולשרת את הבוגרים באשר הם.

 

בוגרים מעוררי השראה

באירוע החגיגי הושקה תכנית מפגשים לבוגרי האוניברסיטה, תחת הכותרת "סיפורי בוגרים מעוררי השראה". אחד הבוגרים מעוררי ההשראה שהגיע לספר את סיפורו היה אורי לוין, מייסד אפליקציית הניווט המצליחה WAZE.  לוין ריתק את הקהל בהרצאה שעסקה בתשוקה ובאהבה, שהן לדבריו הכוח שמניע את היזם. "היזם הולך אחרי החלום שלו," אמר לוין והוסיף: "מה שמניע אותו הם חלום ותשוקה - משהו שהוא רוצה לשנות בעולם. אם תשאלו יזם אמיתי מה הסטארט אפ הבא שלו, תמיד תהיה לו תשובה מוכנה, כי לכל יזם יש תמיד במקביל כמה רעיונות". לוין סיפר לנוכחים כי אחרי שלב התשוקה, כשכבר מתחילים בפרויקט, מגיע שלב ההקרבה, המאופיין בעליות ובעיקר בירידות רבות. "אם אתם לא אוהבים את מה שאתם עושים - תעשו משהו אחר, תעשו משהו שאתם אוהבים ותיהנו מהחיים." אמר לוין והותיר את הנוכחים עם חומר למחשבה.

 

עוד השתתפו בערב החגיגי, פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול; פרופ' ירון עוז, דקאן הפקולטה למדעים מדויקים; סיגל אדר, מנכ"ל אגודת הידידים של אוניברסיטת תל-אביב; אמנון דיק, נשיא אגודת הידידים; וסיגלית בן חיון, מנהלת ארגון הבוגרים של האוניברסיטה.

 

להרשמה לארגון הבוגרים >

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>