ארגון בוגרים חדש לאוניברסיטה

הוחלט על הקמת ארגון שיאגד את 160,000 בוגרי אוניברסיטת-תל אביב מכל השנים ומכל הפקולטות

14 מאי 2015
ארגון בוגרים חדש לאוניברסיטה

מאז הוקמה האוניברסיטה, בשנות החמישים של המאה ה-20, יצאו מבין שעריה כ-160 אלף בוגרים, הפועלים מאז בכל שדות החברה והמשק בישראל. רבים מהם ממלאים תפקידי מפתח בעולמות המשפט, ההייטק, הרפואה, התקשורת, החינוך, התרבות וכמובן – האקדמיה.

 

לאחרונה, ביוזמתו של נשיא האוניברסיטה, פרופ' יוסף קלפטר, הוחלט על הקמת ארגון שיאגד את כלל הבוגרים מכל השנים ומכל הפקולטות. כל זאת, בשיתוף פעולה עם מועדוני הבוגרים שכבר קיימים בחלק מהפקולטות. על הובלת התהליך מופקדת סיגל אדר, מנכ"לית אגודת הידידים של האוניברסיטה, ולשם ניהול הארגון החדש גויסה סיגלית בן-חיון, ששימשה, בין השאר, כמנכ"לית קלאב מד ישראל.

 

מטרת הארגון החדש לטפח את הקשר בין האוניברסיטה לבין בוגריה ובין הבוגרים לבין עצמם; למנף את יכולת ההשפעה של בוגרי האוניברסיטה ככוח תורם בחברה הישראלית; לאפשר יצירת נטוורקינג מקצועי; לשרת את הבוגרים באשר הם, ולהעצים את המוניטין של האוניברסיטה ואת ערך התואר. "מדובר ביחס דו-סטרי", מסבירה אדר, "כלומר, הנחת היסוד היא, שככל שהמוסד מוצלח יותר, כך ערך התואר יותר גבוה, וככל שהמוניטין של הבוגרים יותר גבוה – גם המוסד נהנה מזה".

 

במסגרת הצעדים הראשונים שנוקט ארגון הבוגרים, הוקם פורום מקצועי המיועד לנציגי הפקולטות ובתי הספר, כאשר בשלב הראשון יפעל הארגון ליצירת מאגר השמות והמידע של בוגרי המוסד. לדברי אדר, הארגון פועל בכמה ממדים: "ראשית, אנחנו עובדים על הפיכת הסטודנטים לבעלי אוריינטציה של בוגרים; כלומר, לייצר אצלם הזדהות עם המוסד ואת הגאווה בו. שנית, אנחנו מבקשים לסייע לבוגרים צעירים שסיימו לאחרונה להשתלב במקצוע ובתחום שרכשו אצלנו. שלישית, אנחנו פועלים למיסוד ולחיזוק הקשר עם בוגרים שחיים בחו"ל ואשר מהווים סמן חשוב בתפיסה הבינלאומית של האוניברסיטה. ולבסוף, אנחנו מחזקים את הקשר עם אותם בוגרים שאנחנו מכנים 'מעוררי השראה', כאלה שהגיעו לעמדות מפתח במשק הישראלי".

 

כצעד ראשון ליישום מטרותיו, ישיק הארגון בקרוב תוכנית של מפגשים לבוגרים תחת הכותרת "סיפורי בוגרים מעוררי השראה". המפגש הראשון יתקיים ב-31 במאי באולם בר-שירה, ובו יארח הארגון את אורי לוין, בוגר האוניברסיטה  ומייסד אפליקציית הניווט המצליחה Waze, אשר יציג את סיפורו בפני כ-500 בוגרים.

 

לאתר ארגון הבוגרים >

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>