מזכיר/ת מינהל וכוח אדם (JB-566)
טיפול במגוון נושאי מינהל וכוח אדם של בית הספר, כולל:
טיפול שוטף בסגל אקדמי בכיר, סגל זוטר, עובדי מחקר ועובדי שעות, לרבות ריכוז המסמכים, הזנת מינויים וטיפול בהארכתם. עדכון נתונים אישיים, טיפול בנושאי נוכחות של עובדים. הזנת נתונים במערכת ה-ERP.
קבלת קהל ומתן מענה לפניות סגל אקדמי וסגל מנהלי בנושאי משאבי אנוש.
סיוע בארגון אירועי בית הספר (כנסים, ימי עיון ועוד).
טיפול אדמיניסטרטיבי במטלות השוטפות של מזכירות בית הספר, לרבות תחזוקת אתר ביה"ס, ניהול יומנים, תחזוקת רשימות תפוצה והפצת הודעות, קבלת קהל ומתן שירותי מזכירות לסגל ביה"ס.
קיום קשר שוטף עם מגוון גורמים בפקולטה ומחוצה לה.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית ראש ביה"ס והרכזת הניהולית וככל שיידרש.
תואר אקדמי. – רצוי. תעודת בגרות מלאה – חובה.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי, רצוי בתחומי כוח אדם.
רצויה הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסטיאיים.
ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת ניסוח ברמה גבוהה. שליטה טובה בשפה האנגלית.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. רצוי ידע ביישומי OFFICE, בדגש על EXCEL.
רצויה שליטה ב-ERP.
יוזמה, כושר תכנון, תיאום וארגון.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.
כפיפות: לרכזת הניהולית של בית הספר.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה.
תשומת לב: ההתנהלות בכל שלבי המיון הינה בהתאם להוראות המעודכנות של משרד הבריאות
והנחיות הנהלת האוניברסיטה.