מזכיר/ת מינהלת (JB-559)
ריכוז הפעילות המנהלתית של בית הספר, כולל :
מתן שירותי מזכירות לראש בית הספר (ניהול יומני פגישות, טיפול בדואר ועוד).
טיפול אדמיניסטרטיבי במכלול הנושאים השוטפים ומתן סיוע ומענה לפונים.
מתן שירות מזכירות לסגל האקדמי.
שיבוץ וחלוקת חדרים לישיבות ולאירועי בית הספר, בתיאום עם הגורמים הרלוונטיים.
סיוע בארגון כנסים וימי עיון, סמינרים מחלקתיים ואירועי בית הספר.
טיפול בעובדי מחקר החל ממועד תחילת עבודתם, לרבות מעקב אחר הוצאת מינויים, טיפול בהארכות מינויים ועד לסיום המינוי.
טיפול בתכנית חוץ תקציבית לרבות קשר עם המועמדים וטיפול בבקשות ובאישורים.
סיוע למזכירויות הסטודנטים, לרבות הזנת ציונים והזנת מלגות.
קשר עם גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה.
ביצוע מטלות נוספות עפ"י הנחיות ראש בית הספר והרכזת הניהולית.
תואר אקדמי – רצוי. תעודת בגרות מלאה – חובה.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת אנגלית ברמה טובה, לרבות יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה בתוכנות OFFICE, בדגש על EXCEL.
רצויה היכרות עם מערכת ERP.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ולחץ.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: התפקיד כרוך בביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.
כפיפות: לראש בית הספר ולרכזת הניהולית .
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה.
תשומת לב: ההתנהלות בכל שלבי המיון הינה בהתאם להוראות המעודכנות של משרד הבריאות
והנחיות הנהלת האוניברסיטה.