היחידה לשכר לימוד - אגף רישום ומנהל תלמידים
נשלחו שוברי תשלום שכר הלימוד לשנת תשפ"ד.
לתשומת לבכם, יש להסדיר את התשלום הראשון במועד הנקוב ולא יאוחר מ-3 ימים לפני מועד הרישום לקורסים.
ללא הסדרת תשלום זה לא ניתן יהיה לבצע רישום לקורסים.
■ כתובת: בניין קרולין ויוסף ס' גרוס בגב הספרייה המרכזית חדר 11
■ טל' : 03-6405550
■ פקס: 03-6406720
■ ווטסאפ 052-2995818 משעה 14:00-10:00
כתובת למשלוח דואר:
היחידה לשכר לימוד,
אגף רישום ומינהל תלמידים
קריית האוניברסיטה, רמת-אביב,
ת"ד 39040, תל-אביב 6139001
תלמידים פעילים יוכלו לגשת בכל עת למאזן חשבון שכר הלימוד שלהם באמצעות מערכת המידע האישי המקוונת, בכתובת: https://www.ims.tau.ac.il
החל מ-21.7.2024 יש לפנות דרך מערכת הפניות שבה ניתן לפנות ממקום אחד במגוון נושאים שינותבו ישירות לגורמים הרלוונטים עבור הסטדונטים בקמפוס.
בכל שאלה או בקשה בנושאי שכר לימוד ניתן לפנות למוקד כל האוניברסית"א בטלפון 03-6405550,
או בוואטסאפ 052-2995818
קבלת קהל
קבלת קהל מתקיימת בימים א',ב',ד',ה' בין השעות 12:00-09:00, וביום ג' בין השעות 16:00-08:00.
* בערבי חגים , בחוה"מ סוכות ופסח, בט' באב, בימי ו' ובשבוע האחרון של חודש אוגוסט אין קבלת קהל.
שימו לב
כתובתנו החדשה: בניין קרולין ויוסף ס' גרוס בגב הספרייה המרכזית חדר 11
וועדת חריגים לענייני שכר לימוד
וועדת חריגים באה לתת מענה למקרים חריגים בעקבות נסיבות שלא ניתן היה לצפותן כמו סיבות רפואיות שמנעו מתלמיד ללמוד/ לסיים את לימודיו בשנות התקן.
הקריטריונים מפורסמים בנוהל ועדת חריגים https://www.tau.ac.il/sites/default/files/media_server/General/yoets/03-003.pdf
יש לפנות בצירוף אישורים דרך מערכת הפניות >
הוועדה מתכנסת אחת לחודש בחודשים אוקטובר עד יוני, ביולי עד ספטמבר הוועדה בפגרה.