מ"מ רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת בכיר/ה (JB-1163)
מתן שירותי אדמיניסטרציה לרקטור וללשכת הרקטור, לרבות ניהול יומן פגישות ותיאום מגוון פעילויות.
טיפול בהזמנות רכש באמצעות המערכת ERP.
ארגון האירועים של לשכת הרקטור.
ארגון ביקורים של אורחים, מהארץ ומחו"ל.
טיפול בטפסי נסיעה של חברי הסגל. טיפול בנסיעות של הרקטור.
ריכוז הטיפול בכל הנושאים הקשורים לקרן גמלאים וריכוז ועדת ערעורים של הגמלאים.
ניהול תכנון וביצוע של תהליכים הקשורים לוועדות הערכת איכות.
קשר שוטף עם מגוון גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה, בארץ ובחו"ל.
סיוע לצוות הלשכה וביצוע מטלות נוספות כפי שיוטלו על ידי הרקטור וראש לשכת הרקטור וככל שיידרש.
תואר אקדמי.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
שליטה בשפות עברית ברמת שפת אם ושליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאד, לרבות יכולת הבעה וניסוח בשפות אלו.
רצוי ניסיון במערכת ERP.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה מלאה ביישומי OFFICE, לרבות EXCEL ו-PowerPoint.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יכולת התמודדות עם ריבוי, משימות ועומס.
יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ/ערב בהתאם לצורך.
כפיפות: לראש לשכת הרקטור.