עוזר/ת מינהלי/ת (JB-430)
אחריות כוללת למינהל המחלקה ולתפעולה השוטף, כולל :
סיוע לראש המחלקה בהכנת תכניות הלימודים בתואר ראשון ושני, כולל שיבוץ המורים והמתרגלים.
אחריות לתקצוב העסקת הסגל הזוטר, המלגות ומעבדות ההוראה.
טיפול במערך המלגות לתלמידי מחקר, כולל רכש מלגות.
ריכוז ועדות המחלקה ומעקב אחר ביצוע החלטותיהן.
סיוע בעדכון אתר האינטרנט של המחלקה ותפעול מערכת הטלוויזיה בלובי.
ייצוג המחלקה ועבודה שוטפת מול מנהלת הפקולטה ומגוון גורמים בקמפוס.
סיוע בארגון ימי עיון, כנסים ואירועים, וסמינרים מחלקתיים.
מעקב אחר תקציב המחלקה.
סיוע שוטף ברכש לחוקרים.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך וכפי שיוטלו ע"י ראש המחלקה וראש המינהל.
תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי, רצוי בתחומי כוח אדם, או תקציב או מינהל תלמידים.
הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים - יתרון.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה בתוכנות OFFICE, בדגש על EXCEL. רצוי ידע במערכת ERP. רצוי ידע במערכת מנהל תלמידים.
ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת ניסוח ברמה גבוהה. שליטה טובה מאוד בשפה האנגלית.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יוזמה, ראיה מערכתית, כושר תכנון, תיאום, ארגון וניהול.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ולחץ.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.
כפיפות: לראש המחלקה ולראש המינהל.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה (כולל בחינה באנגלית).
תשומת לב: ההתנהלות בכל שלבי המיון הינה בהתאם להוראות המעודכנות של משרד הבריאות
והנחיות הנהלת האוניברסיטה ליישום הוראות התו הסגול.