רכז/ת שכר לימוד
טיפול בכל נושאי שכר הלימוד ומלגות של תלמידי התוכניות הבינלאומיות באוניברסיטה, כולל:
מתן מענה שוטף לפניות תלמידים בנושאים הקשורים לשכר הלימוד ואופן תשלומו- באמצעות קבלת קהל, מענה טלפוני ומענה דוא"ל.
קליטה ועדכון של תשלומים וגביית חובות.
טיפול אדמיניסטרטיבי בנושאי המלגות לסטודנטים הכולל מתן מענה לסטודנטים, ריכוז מלגות לוועדה והפקת מכתבי מלגה.
קיום קשר עם גורמים שונים באוניברסיטה (אגף הכספים, רכזי תוכניות, היח' לשכר לימוד).
קליטה ועדכון של תשלומים וגביית חובות.
טיפול בהחזרי שכר לימוד.
טיפול בהעברת דרישות תשלום לארגונים מממנים מחוץ לאוניברסיטה.
ריכוז פניות לוועדת חריגים.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.
תואר אקדמי-רצוי, תעודת בגרות חובה.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי, בתחום הכספים ו/או גביה
עברית ואנגלית ברמה טובה מאד.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, OFFICE, בדגש על EXCEL.
ניסיון בעבודה עם תלמידים ועם אוכלוסיות בינלאומיות– יתרון.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
יוזמה, כושר תיאום וארגון, סדר, דייקנות ויכולת מעקב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערות: נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.
כפיפות: אחראית תחום שכר לימוד ומלגות.
להגשמת מועמדות יש ללחוץ על הלינק:
https://forms.monday.com/forms/913094d15cde5be0629a6e1c0cfc3239?r=use1