איתי דניאל לינזן
ביה"ס למדעי הפסיכולוגיה
ביה"ס למדעי הפסיכולוגיה
דואר אלקטרוני: itailinzen@mail.tau.ac.il
מידע כללי
Specialization
Marketing
התמחות
שיווק (Marketing)
תחומי מחקר
החלטות לגבי מסירת חפצים, יחסי צרכנים ו-AI (Possession disposal decisions, AI-consumer interactions).
מנחים
פרופ' יעל שטיינהרט (קולר, ת"א) וזיו כרמון (INSEAD).
כנסים
“Consumers Prefer to Donate Possessions Close to their Heart to Distant Others”
- Association of Consumer Research 22’, Denver (talk).
- Marketing in Israel 22’ (poster).
- Society of Consumer Psychology 23’, San Juan (talk).
“AI Can Help Counter Perceived Threats”
- Society for Consumer Psychology March 22’ (online conference) (Poster).
- Conference on Artificial Intelligence, Machine Learning, and Business Analytics December 21’ (online conference) (Talk).
- Special session “transparency in the Era of Algorithmic Decision-Making, Association for Consumer Research October 21’ (online conference).