איתי דניאל לינזן

ביה"ס למדעי הפסיכולוגיה
ביה"ס למדעי הפסיכולוגיה
איתי דניאל לינזן

מידע כללי

Specialization

Marketing

התמחות

שיווק (Marketing)

תחומי מחקר

החלטות לגבי מסירת חפצים, יחסי צרכנים ו-AI (Possession disposal decisions, AI-consumer interactions).

מנחים

פרופ' יעל שטיינהרט (קולר, ת"א) וזיו כרמון (INSEAD).

כנסים

“Consumers Prefer to Donate Possessions Close to their Heart to Distant Others”

  • Association of Consumer Research 22’, Denver (talk).
  • Marketing in Israel 22’ (poster).
  • Society of Consumer Psychology 23’, San Juan (talk).

 

“AI Can Help Counter Perceived Threats”

  • Society for Consumer Psychology March 22’ (online conference) (Poster).
  • Conference on Artificial Intelligence, Machine Learning, and Business Analytics December 21’ (online conference) (Talk).
  • Special session “transparency in the Era of Algorithmic Decision-Making, Association for Consumer Research October 21’ (online conference).
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>