מתמחה בתחום התחבורה והניידות, עם דגש על מדיניות וכלכלת תחבורה וההיבטים הסביבתיים של התחבורה.
מחקריו מתמקדים בצורך ובדרכים ל"מעבר לניידות דלת פחמן" ובתוך כך ב:
-
"משילות" (Governance) מערכת התחבורה, כולל הבנת השפעות הפיתוח הטכנולוגי על מערכת התחבורה והטמעתו כ"תחבורה חכמה"
-
פיתוח "חבילות מדיניות" (והמתודולוגיה לעיצוב חבילות מדיניות) לקידום תחבורה בת-קיימא
-
תחבורה ציבורית (עם דגש על קידום תחבורה אינטגרטיבית והבנת מקומה של ה"רכבת" במערכת התחבורה),
-
פיתוח תשתיות תחבורה 'גמישות' (אדאפטיביות)
-
הבנת ערך זמן הנסיעה (בהינתן האפשרויות המתרבות לנצל את זמן הנסיעה) ותרגום הבנה זאת לתכנון תחבורה המבוסס על זמן נסיעה 'סביר' (לא מינימלי)
-
פיתוח מודלים "פשוטים" לתכנון תחבורה
-
השפעת השקעות בתשתיות תחבורה על יחסי הגומלין (כלכליים, חברתיים) בין מרכז ופריפריה
-
תחבורה אווירית והשפעתה הכלכלית והסביבתית