פרופ' דורית קרת

סגל אקדמי בכיר במדיניות ציבורית
ראש חוג במדיניות ציבורית
מדיניות ציבורית סגל אקדמי בכיר
פרופ' דורית קרת
טלפון פנימי: 03-6405650
משרד: נפתלי, 058

השכלה

1993-1997 – תואר ראשון, משפטים, אוניברסיטת ת"א.

1994-1997 – לימודי כימיה, אוניברסיטת ת"א.

1999-2001 – תואר שני, החוג לגיאוגרפיה ולימודי סביבה התוכנית לסביבה וחברה, אוניברסיטת ת"א.

2001-2004 – דוקטורט, החוג לגיאוגרפיה וסביבת האדם, אוניברסיטת ת"א.

2004-2005 – פוסטדוקטורט, הרווארד, בית הספר לבריאות הציבור.

ענין מחקרי

מחקרה של ד"ר קרת משלב בין המסגרות התיאורטיות של פסיכולוגיה חיובית ומדיניות ציבורית תוך דגש על קיימות בכדי לענות על שאלות כגון:

  • כיצד מדיניות ציבורית יכולה לשפר קיימות ברמות שונות: הפרט, המקומי, הלאומי והבינלאומי?
  • מהם הקשרים בין מדדים שונים של רווחה סובייקטיבית לבין התנהגות סביבתית? מה תפקידם של משתנים מתווכים כגון תקווה, שליטה עצמית ומיינדפולנס?
  • כיצד ניתן לעצב וליישם תוכניות חינוכיות אפקטיביות בתחום הקיימות?

מחקרה משלב את הכשרתה כעורכת דין, עיסוקה בתחום המשפט הבינלאומי בפרקליטות הצבאית, הכשרתה בתחומי מדעי החברה ובתחומי מדעי הסביבה עם ההכשרה אותה רכשה במסגרת היותה עמיתת פולברייט ורוטשילד בבית הספר לבריאות הציבור בהרווארד. לאחרונה זכתה ד"ר קרת במענק מהקרן הלאומית למדע בכדי לחקור את אופן ההשפעה של בתי ספר ירוקים על התנהגות סביבתית ורווחה סובייקטיבית של הלומדים בהם.  

פרסומים נבחרים

  1. D. Kerret & R. Shvartzvald, (2012) Explaining Differences in the Environmental Performance of Countries: A Comparative Study, Environmental Science and Technology, Vol. 46, (pp.12329-12336).
  2. D. Kerret & R. Shvartzvald, (2013) Where There's a Will There's a Way - A Theoretical Analysis of the Connection Between Social Policy and Environmental Performance, Theoretical Inquiries in Law Vol. 14, (pp. 245-271).
  3. D. Kerret, H. Orkibi, T. Ronen, (2014) Green Perspective for a Hopeful Future: Explaining Green Schools’ Contribution to Environmental Subjective Well-Being, Review of General Psychology, Vol.18(2) (pp.82-88).
  4. D. Kerret & G. Menahem, (2015) Many Hands Make Light Work: The Role of Collaborative Management in Improving Environmental Information Management by Local Authorities, International Public Management Journal, 1-26.
  5. D. Kerret, G. Menahem, (2015) The Role of Risk Perceptions and Collaborative Management in Explaining Stringent Municipal Regulation - The Israeli Air Pollution Case Study, 3(1) Review of Public Administration and Management, 1000157.
  6. Kerret, D., Orkibi, H., & Ronen, T. (2016). Testing a model linking environmental hope and self-control with students' positive emotions and environmental behavior. The Journal of Environmental Education, 1-11.

PUBLICATIONS

  1. D. Kerret & R. Shvartzvald, (2012) Explaining Differences in the Environmental Performance of Countries: A Comparative Study, Environmental Science and Technology, Vol. 46, (pp.12329-12336).
  2. D. Kerret & R. Shvartzvald, (2013) Where There's a Will There's a Way - A Theoretical Analysis of the Connection Between Social Policy and Environmental Performance, Theoretical Inquiries in Law Vol. 14, (pp. 245-271).
  3. D. Kerret, H. Orkibi, T. Ronen, (2014) Green Perspective for a Hopeful Future: Explaining Green Schools’ Contribution to Environmental Subjective Well-Being, Review of General Psychology, Vol.18(2) (pp.82-88).
  4. D. Kerret & G. Menahem, (2015) Many Hands Make Light Work: The Role of Collaborative Management in Improving Environmental Information Management by Local Authorities, International Public Management Journal, 1-26.
  5. D. Kerret, G. Menahem, (2015) The Role of Risk Perceptions and Collaborative Management in Explaining Stringent Municipal Regulation - The Israeli Air Pollution Case Study, 3(1) Review of Public Administration and Management, 1000157.
  6. Kerret, D., Orkibi, H., & Ronen, T. (2016). Testing a model linking environmental hope and self-control with students' positive emotions and environmental behavior. The Journal of Environmental Education, 1-11.

סרטונים

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>