פרופ' כרמית תדמור

סגל אקדמי בכיר בהפקולטה לניהול ע"ש קולר
הפקולטה לניהול ע"ש קולר סגל אקדמי בכיר
פרופ' כרמית תדמור
טלפון פנימי: 03-6408188
משרד: רקנאטי, 433

מידע כללי

כרמית תדמור היא פרופ' חבר וחוקרת בתחום ההתנהגות האירגונית בפקולטה לניהול ע"ש קולר וכיהנה בעבר כראש החוג לניהול.

קורות חיים

פרופ' תדמור קיבלה את הדוקטורט שלה מהפקולטה לעסקים של אוניברסיטת ברקלי ובעלת תואר ראשון כפול מאוניברסיטת חיפה בפסיכולוגיה וב"א מצטיינים. לפני הצטרפותה לסגל הפקולטה בתל אביב, עשתה פוסט דוקטורט בבית הספר לעסקים של הארוורד והייתה חוקרת בתכנית המשא ומתן של בית הספר למשפטים של הארוורד. כרמית זכתה בפרסי הצטיינות ובמענקים על עבודתה המחקרית, כולל מלגת אלון, מארי קירי, והקרן הישראלית למדעים. מחקריה פורסמו בז'ורנלים מובילים בתחום וכמן כן סוקרו בעיתונות העולמית, כולל בפורבס ובניו-יורק טיימס. היא גם זכתה במגוון פרסי הוראה, כולל מצטיין דיקאן ומצטיין רקטור.

 

תחומי מחקר

התרבתות, רב תרבותיות, גיוון, מורכבות קוגניטיבית, הצלחה מקצועית, סטריאוטיפים וגזענות, יצירתיות וחדשנות, מעבר בין תרבויות וניהול בינלאומי.

פרסומים

Krause, V., Goncalo*, J.A. & Tadmor*, C.T. (2021). Divine Inhibition: Thinking about God Makes Believers Less Creative. Organizational Behavior and Human Decision Processes,164,158-178. *Second-place authorship shared, with order determined alphabetically.

 

Berger, R., Benatov, J., & Tadmor, C.T. (2021). Gaming for Peace: Virtual contact through cooperative video gaming increases children’s intergroup tolerance in the context of the Israeli–Palestinian conflict. Journal of Experimental Social Psychology, 92, 1-14.

 

Cho, J., Tadmor, C.T., & Morris, M.W. (2018). Are all diversity ideologies creatively equal? The diverging consequences of colorblindness, multiculturalism, and polyculturalism. Journal of Cross Cultural Psychology, 49, 1376-1401.
 

Tadmor, C.T., Hong, Y-y., Chao, M.M., & Cohen, A. (2018). The tolerance benefits of multicultural experiences depend on the perception of available mental resources. Journal of Personality and Social Psychology, 115, 398-426.
 

Tadmor, C.T., Berger, R., Brenick, A., Abu-Raiya, H., Benatov, J. (2017). The intergenerational effect of maternal multicultural experience on children’s tolerance: An example from Palestinians and Jews in Israel. Journal of Cross Cultural Psychology, 48, 1342-1348.
 

Cho, J., Morris, M.W., Slepian, M., & Tadmor, C.T. (2017). Choosing Fusion: The Effects of Diversity Ideologies on Preference for Culturally Mixed Experiences. Journal of Experimental Social Psychology, 69, 163-171.
 

Berger, R., Benatov, J., Abu-Raiya, H., & Tadmor, C.T. (2016). Reducing prejudice and promoting positive intergroup attitudes among elementary-school children in the context of the Israeli–Palestinian conflict. Journal of School Psychology, 57, 53-72.

 

Maddux, W.W., Bivolaru, E., Hafenbrack, A. C., Tadmor, C.T., & Galinsky, A.D. (2014).  Expanding opportunities by opening your mind: Multicultural engagement predicts job market success through longitudinal increases in integrative complexity. Social Psychological and Personality Science, 5, 608-615.

 

Tadmor, C.T., Chao, M.M., Hong, Y-y., & Polzer, J.T. (2013). Not just for stereotyping anymore: Racial essentialism reduces domain-general creativity. Psychological Science, 24, 99-105.

 

Tadmor, C.T., Hong, Y-y., Chao, M.M., Wiruchnipawan, F., & Wang, W. (2012). Multicultural experiences reduce intergroup bias through epistemic unfreezing. Journal of Personality and Social Psychology, 103, 750-772.

 

Tadmor, C.T., Galinsky, A.D., & Maddux, W.W. (2012). Getting the most out of living abroad: Biculturalism and integrative complexity as key drivers of creative and professional success. Journal of Personality and Social Psychology, 103, 520-542.

 

Tadmor, C.T., Satterstrom, P., Jang, S., & Polzer, J.T. (2012). Beyond individual creativity: The superadditive benefits of multicultural experience for collective creativity in culturally diverse teams. Journal of Cross Cultural Psychology, 43, 384-392.

 

Maddux, W.W., Galinsky, A.D., & Tadmor, C.T. (2010). Be a better manager: Live abroad. Harvard Business Review, 88, 24-24.

 

Tadmor C.T., Tetlock, P.E., & Peng, K. (2009). Biculturalism and integrative complexity: Testing the Acculturation Complexity Model. Journal of Cross Cultural Psychology, 40, 105-139.

 

Tadmor, C.T., & Tetlock, P.E. (2006). Biculturalism: A model of the effects of second-culture exposure on acculturation and integrative complexity. Journal of Cross Cultural Psychology, 37, 173-190.

 

Roberts, K.H., & Tadmor, C.T. (2002). Lessons learned from non-medical industries: The tragedy of the USS Greeneville. Quality and Safety in Health Care, 11, 355-357.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>