אלון וינפרס

מנהל יחידת שיווק באגף תכנון אסטרטגי ושיווק
אגף תכנון אסטרטגי ושיווק מנהל יחידת שיווק
אלון וינפרס
טלפון פנימי: 03-6405254
פקס: 03-6405672

מידע כללי

בוגר MBA בהצטיינות בביה"ס למוסמכים ע"ש ליאון רקנאטי באוניברסיטת תל אביב, משמש כמנהל השיווק של אוניברסיטת תל אביב מאז 2008. הוא שותף בכיר בהקמת יחידת השיווק באוניברסיטה ובהובלת מהלכים משמעותיים, ביניהם: מיתוג מחדש של האוניברסיטה (לספר המותג), הקמת מוקד לייזום שיחות למועמדים, הטמעת מערכות CRM ו- Marketing Automation.

 

אלון אחראי על בניית תכנית שיווקית לאוניברסיטה ועל יישומה. הוא מנהל פלטפורמות מגוונות ורב ערוציות לגיוס סטודנטים ללימודים באוניברסיטת תל אביב, במטרה להגדיל את מספר הסטודנטים באוניברסיטה, ביניהן: פעילות ברשתות חברתיות, קמפיינים בדיגיטל ובאופליין, ימים פתוחים – הזוכים למספר שיא של מבקרים, סרטוני תדמית, אתר דינמי למידע למועמדים, ניהול הקשר עם מועמדים ללימודים, chatbot לבדיקת סיכויי קבלה, שיתופי פעולה עם ערוצי תוכן רלבנטיים, inbound marketing ועוד.

 

משנת 2016 אלון גם אחראי על שיווק האוניברסיטה לחברה הערבית, פעילות שמטרתה הנגשת אוניברסיטת תל אביבים לצעירים מהמגזר הערבי.

בשנת 2012 היה מהמובילים של המהלך לכינוס נכסיה הדיגיטליים של אוניברסיטת תל אביב תחת פלטפורמה טכנולוגית אחת ושפה עיצובית אחידה, לרבות ניהול תהליך האפיון וההקמה של אתר הדרופל של האוניברסיטה – מאתרי הדרופל הגדולים בישראל. מאז הוא אחראי על מדור התוכן של אתר האוניברסיטה, מדור המטפל בכל נכסיה הדיגיטליים המרכזיים. פעילות זו זכתה בשנת 2013 במקום הראשון, מבין כל האוניברסיטאות, בדירוג גלובס.

 

בנוסף, הוא מנהל את תחום האירועים לקהל הרחב, דוגמת ליל המדענים, יום המדע ולילה לבן ואת סדרת אתנחתא – סדרת הדגל של האוניברסיטה לקהל הרחב.

 

בשנת 2016 אלון היה אחראי על חגיגות ה-60 של האוניברסיטה, ובפרט על אירוע חגיגי בנמל בתל אביב, במסגרת אירועי הלילה הלבן.

 

אלון משמש כנציג ההנהלה במינהלת כרטיס המועדון TAU.

 

לאלון ניסיון קודם עשיר בתכנון ובניתוח של מחקרי שוק, בדגש על מתודולוגיות מתוחכמות למדידת נכסיות מותג, שביעות רצון לקוחות, בניית מפה תפיסתית, הערכת תועלת צרכן, מודלים למדידת חשיבות/ביצוע ועוד. הוא מסייע ומייעץ בביצוע ובניתוח סקרי שביעות רצון וסקרי איכות הוראה.

פרסומים

Weinpress, A., Bieler, A., Eleasari-Gelbetz, R., Or, E. (2018). Branding an Academic Superbrand. JOURNAL OF BRAND STRATEGY, 7(2), 117-140

http://bit.ly/2qIUu8O

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>