התעשייה של העתיד: נפתחה תכנית משולבת לתואר ראשון בכימיה ובמדע והנדסה של חומרים

התכנית המשולבת החדשה לתואר ראשון תופעל במסגרת המחלקה למדע והנדסה של חומרים בפקולטה להנדסה

22 אפריל 2014
תכנית משולבת חדשה לתואר ראשון בכימיה ובמדע והנדסה של חומרים תיפתח בפקולטות להנדסה ולמדעים מדויקים בשנת הלימודים הבאה (תשע"ה). התכנית, שאושרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, תיפעל במסגרת המחלקה למדע והנדסה של חומרים שנפתחה לאחרונה בפקולטה להנדסה.
 

פרופ' נעם אליעז, העומד בראש המחלקה, אומר כי לתחום החומרים צפוי מקום מרכזי בתעשייה של המאה ה-21. לדבריו, התחום יהווה מנוע צמיחה בכלכלה העולמית, ויהיו לו השפעות ניכרות על איכות החיים, הבריאות, הביטחון והסביבה.

 

"תכנית הלימודים החדשה נבנתה בקפידה", מציין פרופ' אליעז, "תוך התייחסות לתכניות לימודים במוסדות מובילים בעולם ועל סמך ניתוח הציפיות ממהנדסי חומרים בימינו. לדבריו, הכוונה היא להקנות לסטודנטים ידע במדעים מדויקים בכלל ובכימיה בפרט, בשילוב הבנה של הקשר בין שיטות ההכנה, המבנה, התכונות והיישומים של חומרים.

 

המחלקה החדשה שמה לה למטרה להוביל את חזית המחקר העולמית בתחומים שונים של מדע והנדסה של חומרים, להוות מוקד ידע בינתחומי באוניברסיטה ולבנות תשתית של ידע, מחקר ופיתוח, ושירותי ייעוץ הנדסי עבור התעשייה הישראלית וארגונים ביטחוניים וממשלתיים. המחלקה מציעה גם תכניות לימודים לתארים שני ושלישי.

 

למידע נוסף אודות התכנית באתר הרישום למועמדים >

 

לאתר המחלקה למדע והנדסה של חומרים >

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>