ברכות לפתיחת שנת הלימודים תשע"ו מנשיא האוניברסיטה, הרקטור והמנכ"ל

אנו מאחלים לכם, סטודנטים וסטודנטיות, שנה של המשך עשייה והצלחה, תנופה והנאה בכל מעשיכם

20 אוקטובר 2015

סטודנטית יקרה, סטודנט יקר

עם פתיחת שנת הלימודים תשע"ו אנו מברכים אתכם בהתרגשות ומאחלים לכל אחת ואחד מכם הרבה הצלחה והנאה מלימודיכם באוניברסיטה הגדולה, המרכזית והמשפיעה ביותר בישראל.

 

הלימודים באוניברסיטת תל-אביב הינם תצריף ענק ומגוון שמורכב מ-29,000 סטודנטים הלומדים ביותר מ-200 תכניות לימוד. כל סטודנט וסטודנטית הינם עולם ומלואו עם חלומות ושאיפות, כאשר המשותף לכולם היא הציפייה שהלימודים באוניברסיטת תל-אביב יתרמו להגשמתם.

 

הסטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב הינם העילית והעידית של ישראל והם בעלי הכישורים הגבוהים ביותר בכל תחום. אין לנו ספק שההכשרה האקדמית תקדם ותחדד את יכולותיכם – את התוצאות אנחנו רואים בכל מבחן שבו הבוגרים שלנו מתמודדים. רק לאחרונה התבשרנו שאוניברסיטת תל-אביב ממוקמת במקום ה-9 בעולם, והראשון בישראל, במספר היזמים שגייסו הון לחברות הסטארטאפ שהם הקימו. אנחנו גאים בהישגי הבוגרים שלנו כשם שאנחנו גאים בהישגי החוקרים שלנו שבזכותם אוניברסיטת תל-אביב מדורגת בין 100 האוניברסיטאות החדשניות בעולם – במקום ה-75 בעולם והראשון בישראל.

 

תוך שנה עד ארבע שנים גם אתם תצטרפו לקהילה האיכותית ביותר במדינת ישראל – קהילת הבוגרים של אוניברסיטת תל-אביב, שמונה כיום 160 אלף איש ואישה המובילים בכל תחומי החברה והתרבות, המשק והכלכלה, הבריאות והרווחה, השלטון והמשפט, וכמובן באקדמיה. הבוגרים של אוניברסיטת תל-אביב הינם המבוקשים ביותר בכל תחום מקצועי. בימים אלה מוקם ארגון הבוגרים של אוניברסיטת תל-אביב, ואנחנו רואים בכם כבר כיום חברים בכוח בו.

 

המטרה העיקרית שלנו הינה לתת לכם כלים להתמודד עם הלא נודע. בעולם שבו תחליפו מספר קריירות אתם תהיו מסוגלים להצליח לא רק בקריירה הראשונה שלכם, אלא גם בקריירות ובתפקידים הבאים, שחלקם הגדול אפילו אינו קיים כיום. ההתמודדות עם הלא נודע משותפת לכם ולחברי הסגל המלמדים אתכם – זוהי תמצית המחקר הנמצא בלב העשייה האוניברסיטאית.

 

ההצלחה שלכם הינה ההצלחה של האוניברסיטה – כולנו כאן בסגל האקדמי והמינהלי מגויסים לתת לכם את הכלים להצליח. במשימה הזו יש לנו, ולכם, שותפה נאמנה בדמות אגודת הסטודנטים המצוינת של אוניברסיטת תל-אביב.

 

שתהיה לכם שנה של המשך עשייה והצלחה, תנופה והנאה בכל מעשיכם. ומי ייתן שזו תהיה שנה שקטה ורגועה שבה נתרכז כולנו בלימודים ובמחקר.

 

פרופ' יוסי קלפטר, נשיא אוניברסיטת תל-אביב

פרופ' ירון עוז, רקטור אוניברסיטת תל-אביב

מוטי כהן, מנכ"ל אוניברסיטת תל-אביב

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>