הדיווש למלגה למען אוקראינה

קחו חלק במרוץ אופניים עולמי לגיוס כספי מלגות חירום לסטודנטיות ולסטודנטים אוקראינים

09 מרץ 2022
קחו חלק במרוץ אופניים עולמי לגיוס כספי מלגות חירום לסטודנטיות ולסטודנטים מאוקראינה

רוצים לעזור לסטודנטים אוקראינים עקורים להמשיך את לימודיהם באוניברסיטת תל אביב? יש לך אופניים? זה הזמן להצטרף למאות סטודנטיות סטודנטים, בוגרות ובוגרים של אוניברסיטת תל אביב מכל העולם, במבצע גיוס כספים יוצא דופן עבור מלגות, שמאורגן על ידי ארגון הידידים האמריקאיים של אוניברסיטת תל אביב (AFTAU): מסע אופניים.

 

להושיט יד לעם האוקראיני

סכום היעד של האירוע המיוחד, שיתקיים בין ה-3 ל-10 באפריל, הוא גיוס של 500,000$. כל ההכנסות יועברו לקרן החירום של אוניברסיטת תל אביב, שהושקה לאחרונה לטובת סטודנטים אוקראינים לתואר שני, שלימודיהם הופסקו עקב הפלישה הרוסית המתמשכת לאוקראינה. הקרן תאפשר לסטודנטיות ולסטודנטים אוקראינים לתואר שני ופוסט דוקטורט לבלות סמסטר שלם באוניברסיטת תל אביב. חלק מתנאי הקבלה הם אזרחות אוקראינית, והוכחה על רישום לאוניברסיטה אוקראינית, בכל תחום לימוד ודיסציפלינה.

 

מועמדות ומועמדים שיתקבלו לפרויקט יזכו לשכר לימוד מלא לצד מלגת מחיה, והם יהיו מוזמנים להישאר בקמפוס לתקופה של עד שישה חודשים. הם יוזמנו לקמפוס זמן קצר לאחר הודעת הקבלה, ויוצמד להם חבר סגל מטעם האוניברסיטה, שילווה אותם במהלך שהותם וישמש להם כמנטור. כמו כן, אוניברסיטת תל אביב כבר נמצאת בקשר עם שגרירות אוקראינה בישראל ושגרירות ישראל באוקראינה, כמו גם עם עמיתיהם האקדמיים, כדי להקל על התהליך ולהבטיח שמועמדים מצליחים יוכלו להגיע לישראל בהקדם האפשרי.

 

פרופ' אריאל פורת, נשיא אוניברסיטת תל אביב, מדגיש כי הפלישה הרוסית לאוקראינה היא דגל אדום המחייב את כולנו לעשות מאמץ מוחלט לעזור לעם האוקראיני, שרבים מהם איבדו את בתיהם והפכו לפליטים בן לילה. "הצעדים שאנו נוקטים הם אמנם צנועים. עם זאת, אנו מקווים שמוסדות אקדמיים נוספים, הן בישראל והן בעולם, ילכו בעקבותינו, ויושיטו יד לעם האוקראיני במצב קשה זה".

 

עוד מדברי הנשיא השבוע על התגייסות האוניברסיטה למען הסטודנטים והחוקרים באוקראינה >

 

רגע לפני שמתחילים לרכב

גיוס התרומות מתקיים באופן מקוון, מאנשים פרטיים בסכום לבחירתם. ההשתתפות בפרויקט פתוחה בפני כל אחד וההרשמה לסטודנטיות ולסטודנטים היא חינמית. המשתתפים יכולים לבחור איך ואיפה הם רוצים לרכוב. אין נקודת התחלה ייעודית. הרוכבות והרוכבים יכולים להשתמש באופניים לפי בחירתם (אופני חוץ או אופניים נייחים), ולרכוב במיקום ובמרחק הנכון עבורם, יחד עם משתתפות ומשתתפים נוספים במיזם ברחבי העולם.

 

 

אנחנו נעקוב אחר המיזם בפייסבוק ובאינסטגרם. המשתתפות והמשתתפים מוזמנים להעלות תמונות ולתייג @cycleforscholarships

 

למידע נוסף כתבו למייל > info@aftau.org

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>