פרויקט אינטרנטי חדש משתף את הסטודנטים בקבלת ההחלטות בקמפוס

הפלטפורמה האינטרנטית, ראשונה מסוגה באקדמיה בישראל, משתפת את כלל הסטודנטים בקמפוס בתהליך התייעצות וקבלת החלטות בנוגע לחיים הסטודנטיאליים

19 יוני 2014

אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב השיקה לאחרונה את הפרויקט "All-In: שמים את כל הקלפים על השולחן". מדובר בפלטפורמה אינטרנטית, ראשונה מסוגה באקדמיה בישראל, המשתפת את כלל הסטודנטים בקמפוס בתהליך התייעצות וקבלת החלטות בנוגע לחיים הסטודנטיאליים. זירת ההתייעצות החדשה, שנוצרה באגודת הסטודנטים ובשיתוף חברת "תובנות", מספקת לסטודנטים במה להביע את דעותיהם, ליזום רעיונות חדשים, להרגיש חלק מקהילת הסטודנטים ולהגביר את תחושת המעורבות בקמפוס.

 

איך זה עובד? כל הסטודנטים והסטודנטיות קיבלו לפני שבועות אחדים לדוא"ל שלהם קישור ישיר למערכת, שם הוצגה שאלה אחת: איך נוכל ליצור קהילה שתגרום לך להיות חלק ממנה ותעניק משמעות אחרת לתקופת הלימודים שלך?

 

הסטודנטים הוזמנו להגיב לשאלה, להעלות עצות ורעיונות, דעות ומחשבות, וחומר הגלם הזה, שהצטבר לכדי אלפי תגובות, זוקק באתר לשש תובנות בסיסיות. על סמך התובנות הללו קיבלה הנהלת האגודה שש החלטות, שמבקשות לתת מענה לצרכים ולתובנות שעלו בתהליך. בין ההחלטות: הקמת מסגרות קטנות לתלמידי שנה אל"ף במטרה להקל עליהם את ההתאקלמות באוניברסיטה; נקיטת שורה של צעדים לשיפור איכות ההוראה והקשר עם המרצים; ויצירת שיתופי פעולה עם בתי עסק במרכז העיר. "קיבלנו החלטות שאנחנו יכולים לעמוד מאחוריהן, ושיכולות להתממש בתוך זמן מוגדר", מדגישה מור שטרומינגר, מנהלת תהליך ההתייעצות.

 

בתהליך עצמו השתתפו, וישתתפו גם בעתיד, לא רק הסטודנטים, כי אם כלל הגורמים באוניברסיטה, ובהם ההנהלה, הסגל הבכיר, הסגל הזוטר והסגל המנהלי. המערכת עצמה הושקה לפני שבועות אחדים, ומאות סטודנטים שיתפו בה את רעיונותיהם בנוגע לשאלה שהוצגה.

 

גלעד ארדיטי, יו"ר אגודת הסטודנטים, אומר: "אנו מאמינים שבסופו של התהליך נצליח לחזק עוד יותר את תחושת הקהילתיות בקמפוס וליצור מצב בו הסטודנטים מרגישים בקמפוס כמו בבית".

 

לאתר המערכת >

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>