האגף לתכנון אסטרטגי ולשיווק

שיווק. פרסום. יצירת שיחה ברשתות החברתיות. מדידה ותכנון - התפקיד שלנו באגף השיווק הוא לאתר הזדמנויות חדשות ולקפוץ עליהן. אנחנו יוצאים ביוזמות חדשות וגם נמצאים תמיד עם היד על הדופק לגבי כל מה שחם, חדש ועדכני. דיגיטל, סושיאל ושירות אינם רק סיסמאות עבורנו – זוהי המציאות שאנו חיים ושבה אנו מתמחים.

המסע בעקבות הלא נודע של אוניברסיטת תל אביב

מערכת ההשכלה הגבוהה בישראל הופכת תחרותית יותר משנה לשנה, והתפתחויות גלובליות אף מחריפות את התחרות – סטודנטים היום חשופים לנעשה בעולם, והאפשרות ללמוד בחו"ל נראית זמינה בלחיצת כפתור. המשימה של היחידה לתכנון אסטרטגי הינה לדעת היכן אנו עומדים מול התחרות, להסיק מסקנות ולתרגם אותן לתכניות פעולה. היחידה לארגון ושיטות עוזרת לנצל ביעילות את המשאבים הקיימים ולקיים תהליכי עבודה שיתמכו בהוצאה לפועל של אותן תכניות. יחידת השיווק עובדת על מנת לוודא שהמסרים של אוניברסיטת תל אביב מגיעים לכל מועמד ומועמדת המתאימים ללימודים אקדמיים, ולא פחות חשוב מכך – לקהל הרחב בישראל ובעולם.

 

חושבים רחוק

הכרה של השוק וניטור מתמיד של התפתחויות בארץ ובעולם מאפשרת לנו לגבש אסטרטגיה וממנה להגדיר יעדים ותכנית עבודה רוחבית. אנחנו גאים להוביל מהלכים מרחיקי לכת באוניברסיטה, כמו תהליך המיתוג, שבמהלכו האוניברסיטה הגדירה בצורה ברורה את ה"סיפור" שלה ואימצה לוגו ומסר מעודכנים ונראות חדשה ואחידה בכל סוגי התקשורת.

 

האגף לתכנון אסטרטגי ולשיווק יוזם ומנתח מחקרי שוק בקרב סטודנטים ומועמדים ומטפל באמצעות יחידת או"ש בניתוח סקרי שביעות רצון של סטודנטים באוניברסיטה. מחקרים אלה מסייעים בייזום מהלכים לשיפור השירותים הניתנים לסטודנטים, ותורמים להבנה של האופן שבו נתפסת האוניברסיטה בקרב סגל, סטודנטים, מועמדים ומתעניינים. מתוך הבנה זו אנו משפרים ומחדדים את החוויה הגדולה הנקראת "אוניברסיטת תל אביב".

 

לשאול את השאלות הנכונות. יום פתוח באוניברסיטת תל אביב 23.2.24

לשאול את השאלות הנכונות. יום פתוח באוניברסיטת תל אביב 23.2.24

 

מוצאים את החוקרות והחוקרים של העתיד

המטרה שלנו היא לגייס לאוניברסיטת תל אביב את המועמדות והמועמדים ללימודים הטובים ביותר עבור כל תחומי הלימוד בקמפוס. אנחנו עובדים קשה על מנת לאתר את הסטודנטים של מחר ולהכיר אותם – כדי שנוכל לעניין, לערב ולסקרן אותם עד לרגע הרישום ללימודים. אנחנו יודעים שהרשמה ללימודים היא תהליך ארוך ומשמעותי עבור הסטודנטים הפוטנציאליים ולכן מקיימים עימם מערכת יחסים ארוכה, ומלווים אותם לאורך כל המסע: משלב ההתעניינות בלימודים ועד לפתיחת שנת הלימודים. זאת באמצעות ימים פתוחים, ימי ייעוץ, תקשורת ישירה בדוא"ל ובטלפון ופרסום באמצעי התקשורת ההמוניים ובאתר האוניברסיטה.

 

שנת הלימודים תשפ"ד נפתחה בצל מלחמת 'חרבות ברזל'. ליווינו, ואנחנו עדיין מלווים, את הסטודנטים והסטודנטיות שלנו שגויסו למילואים וערכנו לא מעט התאמות ושינויים במתווה הלימודים. השקנו את פתיחת השנה בשיתוף אגודת הסטודנטיות והסטודנטיות ביום היכרות מיוחד לסטודנטים ולסטודנטיות שנה א'. את כל המידע על האירוע, ניתן היה לקבל באתר welcome  שמרכז את כל מה שצריך וחשוב לדעת לקראת תחילת הלימודים באוניברסיטה. 

 

 

 

 

"הזירה" - פלטפורמה שבה מדברים עם החוקרים והחוקרות הכי מעניינים בקמפוס על מה שמעסיק את כולנו היום

הבנו שגם בתקופת המלחמה עולם המדע לא נח לרגע. החוקרות והחוקרים שלנו נרתמו מיד לאתגרים ולמחקרים החדשים בתחום הכלכלה, האקלים, הבריאות ועוד, ויחד איתם יצרנו שני ערוצים חדשים שבהם הם מדברים על כל מה שקורה לכולנו בימים אלה:

פודקסט "הזירה"  - שבו בכל פרק מדברים על רגע תרבותי אחד שהפך ל"ויראלי" מתקופת חרבות ברזל, למשל, מה קורה כששדרנית מצרית מדברת בעברית, או מה הופך את הסבתות הקיבוצניקיות בשבי החמאס לגיבורות אמיתיות. המנחה שלנו, ד"ר ג'רמי פוגל, מנתח את הרגע הזה עם שלושה חוקרים.ות מתחומים שונים.

סרטוני "הזירה" – סרטונים שמצליחים בדקות ספורות להאיר זווית מחקרית שקשורה למלחמת חרבות ברזל באור חדש, למשל, האם המפונים צריכים להמשיך ולשלם שכר דירה? וכיצד הרובוטים בשדה הקרב מסייעים לצה"ל לנצח?

 

מעודכנים טכנולוגית

צוות השיווק שלנו גאה להיות חדשני ומוביל גם מבחינה טכנולוגית. הצ'אט-בוט שלנו ישמח לפטפט איתכם בפייסבוק על נתוני הקבלה שלכם ומערכת ה-marketing automation שלנו מאפשרת לנו ליצור תכנים מותאמים אישית, לכל מועמדת ומועמד, בהתאם לתחומי העניין שלהם. אנחנו מנהלים שיח אישי עם המועמדים, מנתחים את התגובות שלהם ומדייקים את המסר כך שכל אחד מקבל תוכן אישי ומותאם עבורו. הובלנו יחד עם אגף המחשוב את הקמת אתר הדרופל הגדול בישראל בפרויקט מורכב שאיחד את כלל אתרי האוניברסיטה תחת פלטפורמה אחת.

 

מעבדת השיווק

אם זה קורה בקמפוס, אנחנו רוצים לדעת על זה! צוות התוכן שלנו ממלא את אתר האוניברסיטה בכתבות על המחקרים והתגליות החדשות של החוקרים שלנו, בהישגים של הסטודנטים שלנו ובעדכון מהשטח על כל מה שקורה בקמפוס. תוכלו למצוא אותנו גם ברשתות החברתיות – בפייסבוק למועמדים, באינסטגרםבלינקדאין, ביוטיוב ובטיקטוק. בנוסף מעביר צוות התוכן הדרכות מקוונות ופרונטליות ומספק שירותי תמיכה וסיוע לכל עורכות ועורכי התוכן ביחידות השונות בקמפוס. 

 

מעבדת השיווק של אגף השיווק - אוניברסיטת תל אביב

 

הסקרנות מדבקת

אנחנו רוצים להדביק אחרים בסקרנות שלנו לגבי הדברים הנפלאים שקורים באוניברסיטה. במהלך השנה האקדמית אנחנו מקיימים אירועים לקהל הרחב שבהם אפשר לשמוע הרצאות קצרות ומרתקות של טובי המרצים שלנו. אחרי מספר שנים שבהן קיימנו את האירועים תחת קורת הגג של "אתנחתא", השקנו את מפגשי ידעת את זה? שמציעים הצצה לתחומי המחקר הרבים של החוקרות והחוקרים של אוניברסיטת תל אביב.

 

 

מקוות ומקווים שהצלחנו לסקרן גם אתכם, ושנפגוש אתכם באחד האירועים הקרובים שלנו!

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>