• ראשי
  • האגף לתכנון אסטרטגי ולשיווק

    האגף לתכנון אסטרטגי ולשיווק מסייע להנהלת האוניברסיטה בתכנון אסטרטגי ובמקביל אחראי על שיווק האוניברסיטה למועמדים, לסטודנטים ולקהל הרחב.

    תכנון אסטרטגי

    התכנון האסטרטגי עוסק בגיבוש האסטרטגיה של האוניברסיטה תוך ניטור ההתפתחויות בארץ ובעולם, בהגדרת היעדים הנגזרים מהתכנית האסטרטגית ובתרגומם לתכניות עבודה, בניטור ההיבטים הארגוניים בפעילות האקדמית של האוניברסיטה תוך בחינת משמעויותיהם, ובאיתור צווארי בקבוק מחד והזדמנויות מאידך.

     

    במסגרת זו האגף היה שותף להובלת תהליכים אסטרטגיים בשיתוף גורמים אקדמיים ומנהליים רבים.

     

    שיווק

    מטרת השיווק לסייע במימוש היעד שאוניברסיטת תל-אביב תמשיך להיות הבחירה הראשונה של כל מועמדת ומועמד בכל תחומי הלימוד, וכן לסייע בשמירת מעמדה המוביל של אוניברסיטת תל-אביב בקרב הקהל הרחב.
     

    בשיתוף פעולה עם האגף לרישום ומינהל תלמידים אחראי האגף לתכנון אסטרטגי ולשיווק על שיפור השירותים הניתנים למועמדים, על הנגשת מידע למועמדים, ארגון ופרסום ימים פתוחים, הפעלת אתר ההרשמה, פעילות ברשתות החברתיות ובראשן בדף הפייסבוק למועמדים, הפקת חומרים מודפסים וחומרי מולטימדיה ועוד.

     

    האגף לתכנון אסטרטגי ולשיווק יוזם ומנתח מחקרי שוק בקרב סטודנטים ומועמדים והינו שותף בניתוח סקרי שביעות רצון של סטודנטים באוניברסיטה. מחקרים אלה מסייעים בייזום מהלכים לשיפור השירותים הניתנים לסטודנטים.

     

    כמו כן, אחראי האגף על פרסום מידע לקהל הרחב והינו שותף מרכזי בהפקה ובפרסום של אירועים הפתוחים לקהל הרחב, ביניהם חמישי בקמפוס וליל המדענים.

     

    אתר האינטרנט

    האגף לתכנון אסטרטגי ולשיווק הוביל יחד עם אגף מחשוב וטכנולוגיות מידע את תהליכי האפיון והפיתוח של האתר החדש של אוניברסיטת תל-אביב. האגף אחראי על התכנים המפורסמים באתר ועל עדכונו השוטף וכן על המשך הטמעתו בכל יחידות האוניברסיטה.

    אוניברסיטת תל-אביב, רחוב חיים לבנון 30, 6997801.
    Developed by
    Design by
    Basch Interactive