תודה לאלפי המועמדות והמועמדים ללימודים שהסתקרנו ונהנו ביום הפתוח

אלפים הגיעו כדי לקבל טעימה מהחיים הסטודנטיאליים באוניברסיטת תל אביב

03 פברואר 2023
יום פתוח באוניברסיטת תל אביב (צילום: לנס הפקות)
יום פתוח באוניברסיטת תל אביב (צילום: לנס הפקות)

היום הפתוח לתואר ראשון ולתארים מתקדמים שהתקיים היום (3.2.23) בקמפוס של אוניברסיטת תל אביב היה חגיגי במיוחד. לאירוע הגיעו אלפי מועמדים ומועמדות ללימודים שבאו לשמוע על  תנאי הקבלה, תהליך ההרשמה ללימודים, ולפגוש את הסגל האקדמי והמנהלי, ולשוחח עם הסטודנטיות והסטודנטים הוותיקים מתחומי הלימוד שמסקרנים אותם ואותן. 

 

השנה נוספו לאירוע גם סיורים חווייתיים בין בנייני הפקולטות וחוגי הלימוד, שנתנו טעימה מתחומי הלימוד השונים והצצה למעבדות השונות.

 

בין המפגשים הפופולריים ביותר היו היכרות עם שיטות ההוראה החדשניות של אוניברסיטת תל אביב, שכללו התנסות במציאות מדומה, הצגת התוכנית החדשה של לימודי מדעי הרוח בשילוב מדעי הנתונים, סדנאות בחירת תחום לימודים של המרכז לייעוץ בבחירת מקצוע ומסלול לימודים בדקאנט להצלחת סטודנטים וסטודנטיות. בנוסף המועמדות והמועמדים ללימודים הגיעו לשמוע איך אפשר ללמוד סמסטר שלם באוניברסיטאות מובילות בחו"ל במסגרת התוכנית לחילופי סטודנטים וסטודנטיות.

 

הדשא שלנו ירוק יותר. יום פתוח באוניברסיטת תל אביב (צילום: לנס הפקות)

 

"למרות שכולנו התרגלנו במידה מסוימת להתנהלות בזום ובאונליין, אין תחליף למפגש פנים אל פנים", אומרת שרון אריאל, מנהלת השיווק של אוניברסיטת תל אביב. "היה לנו חשוב לאפשר למתעניינים ולמתעניינות לקבל ערך מוסף ולחוות הקמפוס שלנו בצורה מקסימלית. הסיורים והמפגשים בפקולטות נתנו להם הזדמנות לשמוע על תוכניות הלימוד מסטודנטיות ומסטודנטים, להכיר מקרוב את המעבדות ולצפות בחוקרות ובחוקרים המובילים בתחומם עורכים ניסויים, לשמוע מהמרצים.ות ומאנשי הסגל האקדמי והמנהלי על כל אפשרויות הלימוד והמסלולים המגוונים, להיכנס בפעם הראשונה לאולמות ההרצאות ולהסתובב בשבילים הירוקים בין הבניינים. הסטודנטיות והסטודנטים שלנו מבלים כאן שעות רבות במשך כמה שנים במהלך התואר וביום הפתוח אנחנו מאפשרים למי ששוקל ללמוד כאן להרגיש כמעט כמו סטודנט".

 

שמחנו לארח את כולן וכולם בקמפוס היפה שלנו, ואנו מקווים שיחד איתנו, יתחילו המועמדות והמועמדים את דרכם בעקבות החידושים, ההמצאות והתיאוריות שממתינות להתגלות.

 

לא הצלחתם.ן להגיע ליום הפתוח? כל המידע על דרכי הקבלה ועל מה שצריך לעשות כדי להתחיל ללמוד באוניברסיטת תל אביב נמצא אצלנו באתר הרישום >

 

אז למה נרשמת? יום פתוח באוניברסיטת תל אביב (צילום: לנס הפקות)

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>