חדש בקמפוס: חדרי הנקה חדישים לנוחותן של האמהות המניקות

אוניברסיטת תל-אביב, בשיתוף אגודת הסטודנטים, משיקה חדרי הנקה חדישים ומאובזרים ברחבי הקמפוס, לשימושן של האימהות הטריות

26 פברואר 2013
חדש בקמפוס: חדרי הנקה חדישים לנוחותן של האמהות המניקות

אוניברסיטת תל-אביב, בשיתוף אגודת הסטודנטים, משיקה בימים אלה מספר חדרי הנקה חדישים ומאובזרים ברחבי הקמפוס, המיועדים לשימושן של כל האימהות הטריות בין הסטודנטיות, החוקרות, נשות סגל והעובדות במוסד.

 

חדרי ההנקה נמצאים במקומות הבאים: בניין עבודה סוציאלית, חדר 011; בניין הספרייה המרכזית, ברחבת הכניסה מצד ימין; ספריית מדעי החברה, בקומה (2-); בניין רפואה, בקומת הכניסה, ליד אב הבית. כל החדרים כוללים ציוד חדיש ושימושי, כגון: כורסת הנקה, מקרר לשמירת חלב, שולחן וכיסאות ומשטח החתלה.

 

ב-7.3.13, בשעה 12:30, תתקיים השקה חגיגית לחדרי ההנקה החדשים בספרייה למדעי החברה ולניהול ע"ש ברנדר-מוס.

 

"האוניברסיטה מתייחסת לאנשים שעובדים ולומדים בה על כל מרחבי חייהם, ובוודאי שגם כהורים לילדים בגיל הרך", אומרת יועצת הנשיא לקידום נשים, פרופ' רחל ארהרד. לדבריה, חדרי ההנקה מהווים ביטוי למחויבות האוניברסיטה לשוויון מגדרי ולמדיניות תומכת המשפחה, שמקודמת על-ידי נשיא האוניברסיטה, פרופ' יוסף קלפטר. פרופ' ארהרד מציינת, כי שלב אמצע החיים הוא שלב קשה במיוחד , שכן בו נדרשים ההורים הצעירים לשלב בין בניית המשפחה לבין פיתוח הקריירה. "כל אחת מהמשימות הללו שואבת משאבים אין-סופיים, ולכן האוניברסיטה משתדלת ליצור את התנאים הארגוניים האופטימאליים, על מנת שהתמרון הבלתי פוסק בין המטלות ייעשה אפשרי יותר", הוסיפה.

 

עוד ציינה פרופ' ארהרד, כי נוסף על חדרי ההנקה וההקלות הניתנות לסטודנטיות המצויות בהיריון או לאחר לידה, פועל באוניברסיטת תל-אביב מעון לגיל הרך המשמש מסגרת חינוכית-טיפולית איכותית לילדי קהילת האוניברסיטה. בימים אלו מתחיל תהליך טרום ההרשמה למעון לגיל הרך של האוניברסיטה לשנת הלימודים תשע"ד. 
 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>