מעודכן ליום רביעי, 9 ביולי 2008
שימו לב: ידיעון זה בהחלט אינו סופי ואין להסתמך עליו.
סילבוס קרישנה שותה קוקה -קולה: הודו בראי הפרסומות לשנת תשס"ח
(קורס מספר 06872164)
06872164 קרישנה שותה קוקה -קולה: הודו בראי הפרסומות
שיעור 2 ש"ס
גב' מיה טבת דיין
עולם הפרסום ההודי מציע היום את אחד הביטויים הנועזים ביותר בתרבות ההינדית. הפרסומות ההודיות מהשנים האחרונות חושפות דימיון תרבותי, המשלב בתוכו רעיונות קלאסיים של המסורת יחד עם תפישות מודרניות בהינדואיזם. מתוך מבחר של פרסומי חוצות וסרטוני פרסומת, נעסוק במושגי יסוד דתיים ותרבותיים בהינדואיזם, ביניהם: תשוקה ושחרור, יחסי אלים ובני אדם, קרמה, סמסרה, מיתולוגיה, נשיות, טנטרה ואמנות. השיעור ילווה גם בקריאה מתוך טקסטים רלוונטיים מאת הוגים קלאסיים ומודרניים.