• ראשי
  • דרושים: משרות פנויות

    מזכיר/ה-היחידה לפיתוח משאבי אנוש (JB-290) (2020/מכרז/JB-290)

    היחידה המציעה: אגף משאבי אנוש
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 09/06/2020
    מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
    תיאור התפקיד:

    סיוע לסגנית מנהל האגף ומנהלת היחידה לפיתוח משאבי אנוש בנושאים שבתחום אחריותה, לרבות ניהול יומן פגישות וטיפול בדואר.

    ריכוז הטיפול האדמיניסטרטיבי במכלול הנושאים שבטיפול  היחידה לפיתוח משאבי אנוש לרבות כתיבת פרוטוקולים,   מתן אישורים  (אישור עבודה נוספת, השתלמויות בחו"ל, דחיית פרישה ועוד).
    מתן שירותי מזכירות למינהלת האגף וסיוע למזכירת האגף בעבודה השוטפת, לרבות ביצוע הזמנות במערכת הלוגיסטית.
    קשר עם מגוון גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה.

    ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

    דרישות המשרה:

    תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.

    תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עומדים בדרישת ההשכלה ועברו השתלמויות מקצועיות רלוונטיות לתפקיד.

    ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
    ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה מלאה בתוכנות OFFICE, לרבות EXCEL. שליטה מלאה ב-WORD.
    רצוי ניסיון בעבודה ב- ERP ובמערכת הלוגיסטית.
    ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת ניסוח בכתב ובעל פה וידיעה טובה של השפה האנגלית.                             
    יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
    יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
    כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.
    יוזמה, דיסקרטיות ואחריות.
    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

    הערה:  נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך. 

    אחראי/ת סדנת אדריכלות (JB-289) (2020/מכרז/JB-289)

    היחידה המציעה: בית הספר לאדריכלות/הפקולטה לאמנויות
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 09/06/2020
    מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
    תיאור התפקיד:

    אחריות לתפעולה השוטף של סדנת האדריכלות, לרבות ייצור מודלים ועיצוב המוצר מחומרים שונים,  באמצעות מכונות לחיתוך ועיבוד עץ, CNC ועוד.
    הדרכת סטודנטים בשימוש במכונות ובכלי הנגרות השונים.
    אחזקה וטיפול שוטף של כלי העבודה וציוד הסדנה. 
    אחריות להזמנת חומרי גלם ומעקב אחר המלאי.
    הנחייה ופיקוח על כללי הבטיחות בעבודה בסדנה.

    ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש

    דרישות המשרה:

    השכלה תיכונית/מקצועית מלאה. 

    עדיפות תינתן לאחד מאלה :

    לימודים במגמת לימוד טכנית/מכאנית (נגרות, מסגרות, פלסטיקה וכו').
    דיפלומת טכנאי/הנדסאי בתחום רלוונטי.
    הכשרה פורמלית בתחום, במסגרת לימודים במגמת עיצוב תעשייתי או במסגרות רלוונטיות אחרות.

    ניסיון של מספר שנים בעבודה בתחום הנגרות, לרבות ידע וניסיון בתחזוקה של ציוד ומכונות נגרות.
    הכרת תוכנות שרטוט (אוטוקאד, סקצ'אפ וכו') ויכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות
    ניסיון בהפעלת CNC ועיבוד עץ.
    ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה, לרבות יכולת הבנה של חומר טכני.
    יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
    יכולת הדרכה והנחייה.
    יכולת עבודה בעומס .
    יוזמה, כושר תכנון וארגון, סדר ודייקנות.
    כושר גופני טוב ויכולת עבודה פיזית.
    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

    הערה :  נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.  

    כפיפות:  לרכז המינהלי של בית הספר לאדריכלות.

    ספרן/ית (JB-269) (2020/פרסום/JB-269)

    היחידה המציעה: הספרייה למדעי החיים ולרפואה
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 50% | מועד אחרון להגשה: 07/06/2020
    מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
    תיאור התפקיד:

    מיון, קטלוג ומפתוח של מגוון משאבי הספרייה.
    ביצוע מטלות מקצועיות נוספות בהתאם לצורך. 

    דרישות המשרה:

    תואר אקדמי (רצוי בתחומי מדעי החיים או רפואה).
    הכשרה פורמלית בספרנות (תואר אקדמי או תעודה בספרנות/מידענות ממוסד לימודים מוכר לספרנות).
    ניסיון בעבודת ספרנות, רצוי ניסיון בתחום קטלוג ומיון.
    הכרת כלי קטלוג RDA, DDC, MARC21, MESH.
    רצויה היכרות עם מערכת עלמא.
    שליטה בתכנות Microsoft Office, Adobe Acrobat ואוריינות מחשב ברמה גבוהה.
    שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאד.
    יכולת לימוד של מערכות חדשות והתעדכנות מקצועית.
    יוזמה ואחריות.
    יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.

     

    הערה : נדרשת נכונות לעבודה במשמרות ובשעות נוספות בהתאם לצורך.

    רכז/ת נסיעות וזכויות אקדמיות (JB-234) (2020/מכרז/JB-234)

    היחידה המציעה: אגף משאבי אנוש
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 07/06/2020
    מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
    תיאור התפקיד:

    קליטה ובדיקת בקשות הנסיעה לחו"ל של חברי הסגל האקדמי והמנהלי באוניברסיטה ובחינת זכויות אקדמיות, כולל:

    טיפול בבקשות הנסיעה בהתאם לזכויות האקדמיות.
    חישוב הוצאות הנסיעה בהתאם לנוהלי האוניברסיטה ותקנות מס הכנסה.
    חישוב מקדמות, מתן אישור לסוכני נסיעות לרכישת כרטיסי טיסה וטיפול במימוש זכויות הסגל לשבתון
    עריכת דוחות כספיים לאחר נסיעות אקדמיות.
    עבודה מול גורמי פנים אוניברסיטאיים וגורמי חוץ .
    קבלת קהל ומתן מידע ומענה לפניות.
    ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

    דרישות המשרה:

    תואר אקדמי-רצוי, תעודת בגרות- חובה.

    ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.

    רקע בהנהלת חשבונות - יתרון.
    ידיעת השפה העברית על בוריה, לרבות יכולת ניסוח ברמה גבוהה ושליטה בשפה האנגלית ברמה טובה.
    ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, לרבות OFFICE. רצויה היכרות עם מערכת ERP.
    יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
    יוזמה ואחריות, כושר ארגון, סדר ודיוק.
    יכולת התמודדות עם מצבי לחץ, עומס ועמידה בלוחות זמנים.
    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

    הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות, בהתאם לצורך.

    אוניברסיטת תל-אביב, רחוב חיים לבנון 30, 6997801.
    UI/UX Basch_Interactive