מנהל הפקולטה

 

ראש המנהל

שרה פומרנץ

עוזר ראש מנהל

שלומי פרנקו

עוזר ראש מנהל לענייני תלמידים

נירה שירמן

מזכירת הדקאן

אורלי רוזנברג

מזכירת סגל המורים

ליאורה ונקרט-שני

מזכירות תארים מתקדמים

צפורה לנדאו

 

רונית בנימין

מזכירות תכנית תל אביב ברקלי

הדס נטע-חיים

מזכירות תלמידים

נילי אקריש

 

דפנה דון

 

רחל טבוך

 

אביטל יונגרייס

 

לאה לינדר

 

שושנה צורני

עורכת ידיעון

רוית צלניקר

מזכירת אחה"צ

אליאלה ארנון

מזכירת חדר חמרי לימוד

שרונה צור

מזכירת מנהל וכח אדם

ליאת בר

 

אתי לוי

ראש צוות מחשוב

זאב קיין

טכנאי מחשבים

משה גולן

מתאמת מערכות מידע

זהבה צימר

אחראית  אתר  אינטרנט

פועה עדן-הולצמן

מנהל הבית

יצחק אקנין

עובדי הבית

יוסי עבדי

 

דני פתאל

עובד טכני

יואב נגר

 

 

 


שעות קבלה

 

פרופ' חנוך דגן - דקאן - באמצעות המזכירה.

ד"ר רון חריס - סגן דקאן - באמצעות המזכירה.

גב' שרה פומרנץ - ראש מנהל הפקולטה - בתיאום מראש.

גב' נירה שירמן  - ע' ראש מנהל הפקולטה לענייני תלמידים - בימים בהם המזכירות פתוחה

                             לקהל ובתיאום מראש.

 

קבלת קהל במזכירות תארים מתקדמים

 

בימים א', ב', ד', ה' בשעות 08:00 - 14:00.

ביום ג' בשעות 08:00 - 18:00, בתקופת הלימודים בלבד.

ביום ו' ובערבי חגים אין קבלת קהל.

 

קבלת קהל במזכירות תואר ראשון

 

בימים א', ב', ד', ה' בשעות 11:00 - 14:30.

ביום ג' בשעות 14:00 - 17:00, בתקופת הלימודים בלבד.

ביום ו' ובערבי חגים אין קבלת קהל.

בחופשות ובתקופת הרישום לקורסים המשרדים יהיו פתוחים לפי הצורך.

מזכירה אחראית לפי שנת לימודים כמפורט להלן:

שם

שנה

טלפון

רחל טבוך

א

6408350

לאה לינדר

ב

6407750

שוש צורני

ג

6405351

אביטל יונגרייס

ד

6408277

 

בשעות אחה"צ ניתן להעזר בגב' אליאלה ארנון, מזכירת אחה"צ, בחדר 11 בקומת הקרקע.

בנוסף, ניתן להעזר בפקס: 6407013. כמו כן ניתן להשאיר בקשות בתיבת הדואר.


 

חדר הפצה חומרי לימוד ובחינות

שעות הפתיחה: ימים א' - ה' בשעות 11:00 -  12:00, 15:00 - 17:00.

 

מענה קולי ואתר האינטרנט

תלמידים המעוניינים בקבלת המידע המפורט מטה  יוכלו להתקשר לטלפון  6428555 בכל שעות היממה או למצאו באתר האינטרנט   .http://www.ims.tau.ac.ill

המידע יכלול:

1.    ציונים סופיים בקורסים והתפלגות ציונים

2.    מידע כללי בנושאי תלמידים

3.    מידע כללי בנושא שכ"ל

4.    מידע אישי בנושאים: פירוט מצב חשבון שכ"ל, מלגות ומימונים והחזרי כספים, לוח בחינות אישי וכו'.

 

הודעות

הודעות  אודות ביטולי שיעור, שיעורי השלמה והודעות שוטפות  ניתן לראות במסך המשדר (יהלום) במבואת הפקולטה ובאתר האינטרנט של הפקולטה, כתובת www.tau.ac.il/law.

 

מועצת הסטודנטים למשפטים

 

מועצת הסטודנטים הוקמה במסגרת הפקולטה למשפטים, ביוזמת מרצים וסטודנטים, במטרה לקדם את רווחת הסטודנטים בפקולטה ולפעול בשיתוף פעולה למען קידום נושאים מגוונים.

בתחילת כל שנת לימודים (פרט לשנה ד') נערכות בחירות למועצה, במסגרתן נבחרים שישה נציגים מכל שנה. חברי המועצה הנבחרים, מייצגים את הסטודנטים מול מוסדות הפקולטה וסגל המרצים, ופועלים במקביל במסגרת הכללית של  המועצה.

המועצה פועלת באמצעות שלוש ועדות משנה:

ועדה לעניינים אקדמיים - מרכזת את הטיפול בנושאים האקדמיים, לרבות תנאי לימוד, בחינות, עבודות, ציונים, רמת הוראה ועוד.

ועדה לענייני פנים - מרכזת את הפעילות הפנים-פקולטטית בנושאי תרבות ורווחת הסטודנטים, לרבות בנק בחינות, ספרייה, מחשוב, שירותי צילום, מסיבות ועוד.

ועדה לקשרי חוץ - מרכזת את הפעילות מול גורמי חוץ, לרבות חילופי סטודנטים, משלחות, קשר עם לשכת עורכי הדין , גיוס חסויות ועוד.

מעבר לפעילות הכללית , הנציגים ממלאים תפקיד חשוב במסגרת המסלול/ הקורס. התפקיד הייצוגי מחייב אחריות, פתיחות לדעות שונות ונכונות לפעול למען הכלל. המועצה שמה דגש על עבודה בשיתוף פעולה עם מוסדות הפקולטה ומנסה לסייע בגיבוש נהלים/ דרישות אקדמיות תוך הצגת נקודת המבט של הסטודנטים לגבי העניין הנדון.

המועצה מעודדת יוזמות של סטודנטים בנושאים מגוונים ומסייעת בארגונם.

  

פרוייקטים מיוחדים של המועצה-

מבואות משפט ­– אחת מתכניותיה המובילות של המועצה היא תכנית "מבואות משפט" - תכנית להדרכת משפטים בבתי ספר. תוכנית זו פועלת למען הטמעת ערכי המשפט בחברה. בתכנית מועסקים כארבעים סטודנטים כמדריכים מדי שנה, החל מהשנה השנייה ללימודיהם.

 

נציב קבילות סטודנטים - בעל תפקיד זה, המכהן מטעם המועצה, מבלי להיות חבר בה, מופקד על טיפול בתלונות פרטניות של סטודנטים בענייני הפקולטה השונים.קבלת שירותי במועצה מותנית בחברות בעמותה ואינה כרוכה בתשלום כלשהו.

 

ההצטרפות לעמותה נעשית לפני פתיחת שנת הלימודים במהלך סדרי ההרשמה.

משרדי מועצת הסטודנטים למשפטים: בניין הפקולטה- חדר 011 בקומת המרתף.

 טלפקס: 6405153.

כתובת דואר אלקטרוני: stclaw@post.tau.ac.il    

 

הל"ב במשפט

פרויקט סיוע משפטי לנזקקים

 

התנועה למלחמה בעוני (ע.ר) מפעילה מגוון פרויקטים בתחומים משפטיים שונים, שמטרתם הענקת סיוע משפטי חינם לנזקקים שאינם יכולים לממן שירותי  עורך-דין.

סטודנטים, החל משנת לימודיהם השניה ועורכי-דין מסייעים לנזקקים במרכזי התנועה השונים.

ההתנדבות כוללת עבודה משפטית מעשית בתחומים משפטיים שונים, כגון:הליכים אזרחיים, הוצל"פ, דיור, ביטוח לאומי, סיוע מול הרשויות, משפט מנהלי, דיני עבודה, סיוע לחולי נפש ועוד.

 

פרויקט הל"ב במשפט זכה לאות הנשיא למתנדב לשנת 2002.

 

 

לפרטים ולהרשמה נא לפנות לרכז הפרויקט באונ' ת"א:

אפרת פשוט  052-2219889

ישל שקלרש  054-4209090

כתובת דואר אלקטרוני: halev@post.tau.ac.il

כתובת אתר התנועה:  http://www.halev.org.il

 

 

היחידה להכוון תעסוקתי

 

 

היחידה להכוון תעסוקתי בפקולטה למשפטים, מרכזת הצעות עבודה ממשרדי עו"ד, משרדים ממשלתיים, מוסדות ציבור, בתי משפט, פרקליטויות וחברות פרטיות. ההצעות מתפרסמות במאגר ממוחשב ומיועדות אך ורק לסטודנטים ולבוגרים של הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב.

בנוסף, במשרדי היחידה ניתן לקבל פרטים על משרדי עו"ד וחברות לפי תחומי התמחותם וכן לקבל הכוונה אישית בבחירת מקום עבודה או התמחות.

במהלך שנת הלימודים יוזמת היחידה מפגשים עם משרדי עו"ד מובילים בארץ וציבור הסטודנטים והבוגרים, במסגרתם מוצגת פעילות המשרד, תכני העבודה בו ואופציות ההשתלבות בו.

בפרטים על הפרוייקטים ואירועים נוספים, ניתן להתעדכן במשרדי היחידה או באתר האינטרנט: www2.tau.ac.il/careerplanning

על מועדי קבלת הקהל  ניתן להתעדכן בטלפון: 03-6409688 או במשרדי היחידה, בניין הפקולטה למשפטים, חדר 021  (קומת המרתף).

ביחידה הראשית להכוון תעסוקתי, הנמצאת בדקאנט הסטודנטים, ניתן לקבל יעוץ אישי או קבוצתי לכתיבת קורות חיים, הדרכה להתנהגות בראיון עבודה והכנה למבחני מיון בעבודה. הייעוץ מתקיים על פי תאום מראש ובתשלום. פרטים נוספים במשרדי היחידה להכוון תעסוקתי בטלפון: 03-6408739.