"עיר הסטודנטים" ממשיכה להתרחב

שלושה בניינים חדשים יתווספו למתחם המעונות "ברושים"

18 דצמבר 2017
מעונות "עיר הסטודנטים"

שלושה בנייני מגורים חדשים צפויים להתווסף למעונות ברושים, ובכך להגדיל את ההיצע הקיים לכ-3,470 מיטות. מעונות האוניברסיטה מורכבים משני מתחמים: מתחם איינשטיין הוותיק, ששודרג ושופץ לאחרונה, ומתחם ברושים החדש. בסך הכול מתגוררים בשני המתחמים כ-2,690 סטודנטים וסטודנטיות. הבניינים החדשים, בני שמונה עד עשר קומות, כל אחד, עתידים להכיל כ-780 דיירים נוספים.

 

בדומה לבניינים הקיימים במעונות ברושים, גם את הבניינים החדשים תבנה חברת שיכון ובינוי לפי התקנים המחמירים ביותר של בנייה ירוקה, וגם הם יהיו בעלי תו תקן ירוק.

 

בימים אלו מתבצעות עבודות חישוף ובדיקות של רשות העתיקות באתרי הבנייה המיועדים. טקס הנחת אבן הפינה ייערך לאחר החתימה על ההסכם בין חברת שיכון ובינוי לאוניברסיטת תל אביב. "האוניברסיטה רואה במעונות הסטודנטים נדבך מרכזי התומך בהצלחתה, ולכן שואפת להגדיל את מספר המיטות לסטודנטים, לאור הביקוש שהולך וגובר", אומר טל אידלמן, הממונה על המעונות ונכסי האמנות באגף ההנדסה והתחזוקה.

 

"סטודנטים וחוקרים זקוקים למעטפת תומכת, הכוללת בין השאר מגורים קרובים, אטרקטיביים ומוזלים אשר תומכים הן בלימודים והן במחקר", הוסיף אידלמן. "עד לשנת 2008, אוניברסיטת תל אביב סבלה מחסך משמעותי בהיצע המיטות במעונות. בשנים האחרונות השכילה האוניברסיטה לצמצם את הפער, ותמשיך לעשות כן. השאיפה שלנו היא להגדיל את היצע המעונות כך שמרבית המבקשים יוכלו להתגורר במעונות במהלך לימודיהם".

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>