פרופ' משה פיליפ זכה בפרס מפעל חיים של החברה האירופאית לאנדוקרינולוגיה פדיאטרית

הפרס הוענק לו על תרומה יוצאת מן הכלל בתחום אנדוקרינולוגית ילדים

17 מרץ 2021
פרופ' משה פיליפ
פרופ' משה פיליפ

פרופ' משה פיליפ, סגן הדקאן לענייני מחקר ופיתוח בפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר ומנהל המכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת במרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת כללית, זכה בפרס על שם אנדראה פראדר (Andrea Prader) למפעל חיים בהוראה ומחקר. הפרס הוענק לו על ידי החברה האירופאית לאנדוקרינולוגיה פדיאטרית (ESPE) על תרומה יוצאת מן הכלל בתחום אנדוקרינולוגית ילדים.

 

פרופ' פיליפ הינו מומחה באנדוקרינולוגיה ורפואת ילדים ומנהל המכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת במרכז שניידר לרפואת ילדים משנת 1997. בין הישגי צוותו הבולטים במכון: פרויקט הלבלב המלאכותי שנועד לתת פתרון ממשי לחולים בסוכרת המטופלים באינסולין, פרויקטAdvisor Pro , במסגרתו פותח כלי עזר תומך החלטות המבוסס על אינטליגנציה מלאכותית ושרותי ענן לצוות המטפלים בסוכרת, כדי לסייע לשיפור האיזון ואיכות חייהם של ילדים עם סוכרת, ופרויקט פורמולת גדילה ייחודית המשפרת משמעותית גובה ומשקל בילדים רזים עם קומה נמוכה (ביחד עם המכון הגסטרואנטרולוגי בשניידר).

 

פרופ' פיליפ כתב למעלה מ-400 מאמרים ומוזמן תדיר להרצות בנושאי גדילה, סוכרת ותזונה בכנסים חשובים ובמרכזים רפואיים בארץ ובעולם. נוסף על ניסיונו הקליני הרב, משמש פרופ' פיליפ כמרצה בפקולטה לרפואה. בעבר כיהן כמנהל בית הספר ללימודי המשך בפקולטה לרפואה וכעת הוא משמש כסגן הדקאן לענייני מחקר ופיתוח.  

 

"אני גאה על קבלת פרס זה, אך מבקש להדגיש כי הפרס איננו אישי - יש כאן הכרה בפעילות של הצוות כולו של המכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת, אשר עוסק יחד עמי בעבודה השוטפת של המכון, במחקר ובפיתוח", הוא מסכם בהתרגשות.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>