הסרט "מכתב אהבה למ"מ שלי" נמכר לשידור ב-HBO

סרטה הקצר של הבוגרת עטרה פריש, שהופק בבית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש, ישובץ לשידור החל מה-1 בנובמבר

29 אוקטובר 2019

"מכתב אהבה למ"מ שלי", סרטה של עטרה פריש, בוגרת בית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש של אוניברסיטת תל אביב, נרכש ע"י רשת הכבלים HBO אירופה.

 

הסרט, בכיכובן של גילי בית-הלחמי, רוית דור ושיר אברמוב, עוסק במערכת יחסים מורכבת בין מפקדת לטירונית הנעה בין משיכה רומנטית לבירוקרטיה צבאית. נועה (גילי בית-הלחמי), מפקדת טירונים מסורה בצה״ל, מקבלת מאחת החיילות שלה מכתב אהבה מסתורי. החשד שהמכתב אינו אותנטי, יאלץ אותה להתמודד עם הדילמה שבין דבקות בכללי המשמעת הצבאיים, לבין הכמיהה שלה להרגיש, ולו לרגע אחד - נאהבת.

 

"מכתב אהבה למ"מ שלי" הוקרן במסגרת תחרות הסרטים הקצרים של פסטיבל טריבקה בבכורה עולמית, שם זכה בציון לשבח בקטגוריית Student Vision. כמו כן גרף הסרט את פרס הציון לשבח בתחרות הסרט הקצר של פסטיבל ירושלים, הוקרן בפסטיבל Palm Springs האמריקאי ובפסטיבלים רבים ברחבי העולם, והיה מועמד לפרס אופיר לסרט הקצר.

 

"מכתב אהבה למ"מ שלי" הופק במסגרת פרויקט "גיבורה" – סרט באורך מלא המאגד חמישה סרטים קצרים שיצרו חמש במאיות. הפרויקט הופק במסגרת ביה"ס על שם סטיב טיש לקולנוע וטלוויזיה, בניהולן האמנותי של מיכל ויניק ומיה דרייפוס, ובהפקת אפרת כהן (גאודאמוס הפקות), והוקרן ברחבי העולם.

 

"מכתב אהבה למ"מ שלי" הוא סרטה הקצר השני של עטרה פריש. קודם לכן ביימה את "אחותי היפה" (בכיכובה של מורן רוזנבלט) שהוקרן בפסטיבלים שונים ברחבי העולם. בימים אלה עובדת עטרה על סדרת טלוויזיה המבוססת על סרטה הקצר "מכתב אהבה למ"מ שלי", כותבת תסריט לסרט ראשון באורך מלא ומנהלת פרויקטים בתחום הקולנוע.

 

פוסטר הסרט

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>