פרופ' שרון חנס נבחר לדקאן הבא של הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב

פרופ' חנס מביא עימו לתפקיד ניסיון אקדמי וניהולי עשיר

19 פברואר 2017
פרופ' שרון חנס נבחר לדקאן הבא של הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב

פרופ' שרון חנס נבחר לכהן כדקאן הבא של הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן באוניברסיטת תל אביב. הוא ייכנס לתפקידו ב-1 במארס 2017 ויחליף בתפקיד את פרופ' רון חריס, המסיים כהונה של חמש שנים.

 

הדקאן הנבחר הוא בוגר הפקולטות למשפטים ולניהול באוניברסיטת תל אביב. הוא סיים תואר שני בבית הספר למשפטים של אוניברסיטת ניו-יורק ובעל תואר דוקטור בדיני חברות ובמשפט פיננסי מאוניברסיטת הרווארד. הוא לימד כפרופסור אורח באוניברסיטאות קולומביה, ג׳ורג׳טאון ונורת׳ווסטרן.

 

במסגרת תפקידיו בפקולטה למשפטים, שימש פרופ' חנס כסגן דקאן בשנים 2011-2009 וכמו כן עמד בראש התכנית תל אביב-ברקלי לתואר שני אקזקיוטיבי בשיתוף בית הספר למשפטים באוניברסיטת ברקלי.

 

פרופ' חנס מביא עימו לתפקיד ניסיון אקדמי וניהולי עשיר. הוא כיהן בשנים האחרונות כמנהל מרכז על ע"ש צגלה למחקר בין-תחומי של המשפט, הנחשב למרכז המחקר המשפטי הגדול בישראל, והיה העורך הראשי של כתב-העת הבין-לאומי המוביל של הפקולטה "Theoretical Inquiries in Law".

 

"בכוונתי להמשיך ולבסס את מעמדה של הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב כפקולטה למשפטים הטובה בארץ, אשר איכותה אינה נופלת מזו של בתי הספר למשפטים באוניברסיטאות הדגל האמריקניות, אומר פרופ' חנס, "במסגרת זו אמשיך להקפיד על איכות הסגל והסטודנטים, איכות המחקר המתבצע בפקולטה, איכות הדיון המתקיים בין כתליה, והמשך המעורבות והתרומה הציבורית והקהילתית של הפקולטה."

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>