תודה לכל הקרייריסטים והקרייריסטיות שהגיעו ליריד התעסוקה השנתי של אוניברסיטת תל אביב

אלפי משרות, טיפים מבוגרות ובוגרים והרבה נטוורקינג חיכו לאלפי הסטודנטים, הסטודנטיות והבוגרים שהגיעו לאירוע הקריירה הגדול

06 יוני 2023
סטודנטיות וסטודנטים ביריד התעסוקה השנתי 2023
סטודנטיות וסטודנטים ביריד התעסוקה השנתי 2023

השבוע התקיים בקמפוס יריד התעסוקה השנתי של אוניברסיטת תל אביב. באירוע השתתפו עשרות חברות וארגונים, שפגשו אלפי סטודנטיות, סטודנטים, בוגרות ובוגרים, וסיפרו להם על הזדמנויות התעסוקה הפתוחות בפניהם. בנוסף, בשיתוף ארגון הבוגרות והבוגרים של האוניברסיטה ואגודת הסטודנטים והסטודנטיות, נערכו השנה ברחבת הדשא המרכזי מפגשים מיוחדים עם בוגרות ובוגרים שסיפרו את סיפור הקריירה האישי שלהם, נתנו טיפים וענו על שאלות.

 

שדרגו תמונה במקום והגישו קורות חיים

מאות קורות חיים הוגשו במקום ואפילו נרשמו מספר גיוסים מיידיים. בדוכן של המרכז לפיתוח קריירה הוצבה עמדת צילום מקצועית של תמונות פרופיל ללינקדאין ומאות תמונות נשלחו במייל למצולמות ולמצולמים.

 

הכי מקצועיות ומקצועיים שיש. עמדת צילום לתמונת פרופיל לינקדאין ביריד התעסוקה השנתי

 

מגוון משרות מכל תחומי הלימוד

"שוק העבודה השתנה מאוד במהלך השנתיים האחרונות, החל מהמשרות המוצעות דרך תהליך הגיוס עצמו וכלה באופי העבודה", אומרת ספי בנעים, מנהלת המרכז לפיתוח קריירה ומוסיפה "אין ספק שמהפכת הבינה המלאכותית מביאה איתה שינויים ואנחנו, במרכז לפיתוח קריירה, דאגנו להתעדכן כל העת במגמות השינוי ולהכין את הסטודנטיות והסטודנטים שלנו לקראת עולם התעסוקה המשתנה, באמצעות סדנאות קריירה ייעודיות ומפגשים עם מומחיות ומומחים".

 

"גם השנה הצלחנו לגייס לטובת יריד הקריירה עשרות חברות, והפגשנו בין הסטודנטים שאנחנו משרתים ובין מעסיקים פוטנציאליים, שרוצים לגייס את הטובות והטובים ביותר, החל מתחומי המדעים המדויקים והדיגיטליים, דרך אנשי ונשות הדרכה וגיוס, מנהלי.ות פרויקטים, אנליסטים, מנהלי.ות מוצר וכלה במשרות בתחום השיווק" .

 

בין החברות שהשתתפו ביריד ניתן היה למצוא את אסם נסטלה, Apple, התעשייה האווירית, נציבות שירות המדינה, צ'קפוינט, סמסונג, המוסד, nvidia ועוד.

 

בקרוב תהיה להם קריירה. סטודנטים וסטודנטיות ביריד התעסוקה השנתי

 

השנה התקיימו לראשונה שורת מפגשים מיוחדים עם בוגרות ובוגרי האוניברסיטה, שהפכו לבכירות ובכירי התעשייה. "רצינו לתת לסטודנטים בהזדמנות חד פעמית לשמוע ממקור ראשון את סיפורי ההצלחה של אלו שהצליחו בגדול ומנהלים היום קריירות מרשימות, ואף לשאול שאלות ולקבל מהם עצות מועילות", אומרת ספי. בין הבוגרים אפשר היה לפגוש את אודי דנינו, יזם ומייסד חברת Saips שנמכרה לענקית הרכב "פורד", בוגר הפקולטה למדעים מדויקים והפקולטה להנדסה, חבר בוועד המייעץ של ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב, רויטל הנדלר, מייסדת, חברת דירקטוריון ומנכ"לית "אולג'ובס" ומייסדת שותפה בחברת BreezoMeter, בוגרת הפקולטה לאמנויות באוניברסיטת תל אביב, עו"ד דודי בלסר, מנכ"ל החדשנות והמיזמים בחברת מקורות, בוגר הפקולטה למשפטים, הפקולטה למדעי הרוח והפקולטה למדעי החברה ועוד.

 

מעגלים של ידע ונטוורקינג. מפגשי 'לאנצ'בוקס' עם בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב

 

לכל המשרות מיריד התעסוקה >

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>