ידיעון תשע"א

קישוט
 

שימו לב: לוח הבחינות יפורסם בתחילת חודש ספטמבר.

סילבוס צדק חברתי ומעורבות קהילתית

(קורס מספר 06182971)

שיעור

ד"ר תמר אילת-יגורי

החוג לפילוסופיה, בשיתוף עם אגודת הסטודנטים יקיים בסמסטר ב' תשע"א קורס במתכונת המשלבת תיאוריה ומעשה. במסגרת הקורס (2 ש"ס), ילמדו מספר שיעורים בהם תוצג עמדה לפיה מעורבות בקהילה היא מרכיב מרכזי בצדק חברתי. עיקר הקורס יהיה פעילות בתוך הקהילה בהיקף של שעתיים בשבוע בארגונים לשינוי חברתי, אליהם יופנו התלמידים על ידי אגודת הסטודנטים. לתלמידי החוג לפילוסופיה הקורס יוכר כשיעור בחירה כללי.

הקורס מיועד לסטודנטים בעלי מודעות חברתית, החותרים לשוויון, לאחריות ולצדק בחברה ומעוניינים לתרום בפועל מתוך מחוייבות אישית לקידום נושאים אלו.

כל סטודנט יחתום על התחייבות לקיים את הפעילות במהלך כל הסמסטר, ולבצע את מטלת הסיכום.

דרישות קדם: אין.

חובות התלמידים: השתתפות בשיעורים תיאורטיים ובפעילות הקהילתית שתתואם לכל אחד ואחת על ידי אגודת הסטודנטים. השיעורים יתקיימו בימי שלישי בשעות 14:00 – 16:00, בתאריכים 22.2.11, 1.3.11, 8.3.11, 12.4.11, 31.5.11 בחדר 497 בבניין גילמן.

מטלת הקורס תהיה עבודת סיכום אישית של כל סטודנט, שתכלול דו"ח פעילות והתייחסות תיאורטית. בדו"ח הפעילות יתייחס הסטודנט להתנסותו המעשית ויקשור את דבריו באורח ענייני אל התכנים של השיעורים התיאורטיים המלווים את הפעילות המעשית. מועד ההגשה 14.8.2011 למזכירות החוג לפילוסופיה.

ציון הקורס יינתן לתלמידים על סמך עבודת הסיכום כאמור לעיל. התנאי המקדים להגשת עבודת הסיכום הוא השתתפות בכל השיעורים התיאורטיים ובפעילות המעשית כנדרש.

הגשת מועמדות ורישום:

יש להגיע למפגש הראשון שיתקיים ביום שלישי 22.2.11 בשעות 16:00-14:00 (חדר 497) בו יוצג מידע מפורט על תכני ומחוייבויות הקורס. במהלך המפגש יכתוב כל סטודנט הסבר קצר לסיבה שבגללה בחר בקורס. על בסיס ההסבר הזה יערך מיון והסטודנטים יקבלו הודעה תוך ימים ספורים על קבלתם או אי קבלתם לקורס.
הרישום יעשה במרוכז לאחר תהליך המיון ע"י מזכירות החוג לפילוסופיה.

הקורס פתוח לתלמידי שנים ב'-ג' בפילוסופיה, תלמידי BA כללי (הקבץ צדק חברתי), תלמידי מזרח אסיה ותכנית המצטיינים ע"ש לאוטמן.

פתיחת הקורס מותנית במינימום נרשמים. מספר המקומות מוגבל.

למידע נוסף על פרויקט א.י.ל (אקדמיה יוצאת לקהילה) מומלץ לקרוא באתר אגודת הסטודנטים בכתובת http://www.student.co.il/?CategoryID=1113 או לפנות במייל ל- eyalpro@post.tau.ac.il.

Social Justice and Communal Involvement

דרישות קדם: אין

הערות:

בחינות

  • סמסטר ב', מועד א': הגשה עד 14/08/11 ב-13:00.
  • סמסטר ב', מועד ב': אין מועד ב'.

עמוד זה מתוחזק על ידי צוות המחשוב This page is maintained by Humanities WebMaster הצהרה Disclaimer