ידיעון תשס"ט

קישוט
 

שימו לב: לוח הבחינות יפורסם בתחילת חודש ספטמבר.

לכסיקון לתיאוריה פוליטית

סילבוס
(קורס מספר 06592009)

סמינר

פרופ' עדי אופיר

סמינר (שנתי). יום שני שעה 18-16, בשיתוף עם אודי אדלמן ויואב קני.

סילבוס
הסמינר יהווה סדנת עריכה של כתב עת לפילוסופיה ותיאוריה פוליטית. מדובר בכתב עת מקוון שיראה אור בחסות מכון כהן ובשיתוף עם גורמים אחרים בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה. בכתב העת יתפרסמו מאמרים שכל אחד מהם יוקדש למושג אחד בתחום המחשבה הפוליטית בת זמננו, בהקשר רחב של מושג "הפוליטי". המאמרים אמורים לבאר את המושג תוך הצגת שילוב מקורי בין שחזור ההיסטוריה שלו לבין סקירה של כמה כיווני מחשבה והקשרי דיון שבהם המושג נחשב ומופעל היום. העורכים בפועל של כתב העת יהיו אודי אדלמן, תלמיד לתואר שני במכון כהן ויואב קני, תלמיד לתואר שלישי בחוג לפילוסופיה. העורך האחראי הוא עדי אופיר.
כתב העת שיופיע פעמיים בשנה ייערך על פי אמות מידה אקדמיות מקובלות על ידי כיתת סטודנטים במתכונת הנהוגה בכתבי עת למשפטים. התלמידים שישתתפו בסמינר יהיו אחראים על הליך השיפוט של המאמרים שיוגשו לכתב העת ועל גיבוש תמטי של שני גיליונות. כל תלמידה תידרש ללמוד לעומק שני מושגים בכל סמסטר, לפי המאמרים שאותם תלווה במהלך הסמסטר. בנוסף להכשרה בתיאוריה פוליטית ובהיסטוריה של המחשבה הפוליטית יודרכו התלמידים בהיבטים השונים של עבודת העריכה האקדמית.
הסמינר מוגבל לשנים עשר תלמידים מלימודי התואר השני או השלישי. במקרה של מספר נרשמים גבוה יותר יתקיים הליך מיון שלפיו יבחרו התלמידים המתאימים. ההרשמה לסמסטר הראשון מחייבת הרשמה גם לסמסטר השני.
תלמידי מכון כהן שישתתפו בסמינר זה יהיו פטורים מן הסמינר המתודולוגי.

דרישות קדם: לתלמידי תואר שני מחקרי /שלישי מכון כהן בלבד

הערות:

בחינות

  • מועד א' של סמסטר א' הוא בחינת-בית או עבודה שלא נקבע עבורה תאריך.
  • מועד ב' של סמסטר א' הוא בחינת-בית או עבודה שלא נקבע עבורה תאריך.
  • מועד א' של סמסטר ב' הוא בחינת-בית או עבודה שלא נקבע עבורה תאריך.
  • מועד ב' של סמסטר ב' הוא בחינת-בית או עבודה שלא נקבע עבורה תאריך.

עמוד זה מתוחזק על ידי צוות המחשוב This page is maintained by Humanities WebMaster הצהרה Disclaimer